۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۲۹۴۹۰

طلاب جامعه الزهرا با خانواده شهیدان کارکوب زاده دیدار کردند

طلاب جامعه الزهرا با خانواده شهیدان کارکوب زاده دیدار کردند
تعدادی از طلاب جامعه الزهرا(س) با حضور در منزل شهیدان کارکوب زاده با خانواده معظم این شهیدان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با مادر شهیدان کارکوب زاده دیدار کردند.

در این مراسم که به همت اداره کل امور فرهنگی و با همکاری واحد فرهنگی خوابگاه صورت گرفت، ۳۰ نفر از طلاب ایرانی و غیرایرانی خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در منزل شهیدان کارکوب زاده از سخنان مادر ۳ شهید و یک آزاده و ۲ جانباز مستفیض شدند.

در ابتدا، مادر شهیدان عبدالجلیل، خلیل و منصور کارکوب زاده ضمن خوشامدگویی به طلاب، گفت: شما از سوی این شهیدان به اینجا دعوت شدید.

مادر شهیدان کارکوب زاده به طلاب سفارش کرد: شما هم مثل شهدا صبورانه مشکلات این زمان را تحمل کنید تا مشکلات با تلاش‌های ارزنده شما جوانان رفع شود.

وی تصریح کرد: مردم باید با ولایت‌مداری به پاکسازی و برون رفت از این جریانات و مشکلات کمک کنند، با این کار می توانیم مقام معظم رهبری مدظله العالی را از نگرانی نجات دهیم.

مادر شهیدان کارکوب زاده بیان داشت: ما شعار می دهیم «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» چرا که این شعار، سفارش شهدا بود.

وی در ادامه افزود: عزیزان من در این برهه که جامعه ما از بعد اقتصادی مورد هجمه دشمن قرار گرفته، ما باید صبور باشیم، محبت ها را زیاد کنیم. فکر نکنید محبت در رفاه است، محبت در تنگناها و مشکلات بیشتر می‌شود.

مادر شهیدان کارکوب زاده در پایان توصیه هایی در مورد حجاب و عفاف داشت و عنوان کرد: با توجه به ترویج فساد توسط دشمنان اسلام و انقلاب، طلاب باید نقش خود را ایفا کنند و به مقابله با نقشه های دشمن بپردازند./1330/د102/ب1

ارسال نظرات