۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۲۹۵۷۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بهره مندی از توانمندی جوانان برای ساختن آینده بهتر ضروری است

بهره مندی از توانمندی جوانان برای ساختن آینده بهتر ضروری است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت اعتماد به قشر جوان و بهره مندی از توانمندی جوانان تأکید کرد و گفت: بهره مندی از توانمندی جوانان برای ساختن آینده بهتر ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: ۱۶ آذر روز استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نسل جوان افزود:  همه اراده ها باید جمع شود و علیه شیطان بزرگ به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن وفات کریمه اهل بیت(ع) و هجرت ایشان یادآور شد: این هجرت ها همراه خود پیامدهای فرهنگی داشته است.

وی اظهار داشت: امروز هجرت حضرت فاطمه معصومه به قم تشکیلاتی از جهت فرهنگی و دینی به دنبال داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: شکل گیری حوزه های علمیه و ده ها مؤسسه علمی که در نشر اسلام مؤثر است از برکات این هجرت است.

ضرورت بهره مندی از ظرفیت نسل جوان در عرصه های مختلف

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب در راستای بهره مندی از ظرفیت جوانان اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف و به ثمر رسیدن کارها باید از نیروی جوان و با استعداد استفاده شود.

وی بیان داشت: با همکاری، وحدت و به یاری جوانان مؤمن خواهیم توانست برای لرستان آینده بهتری را رقم بزنیم.

وحدت حوزه و دانشگاه لازمه تربیت نسلی انقلابی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب در تقویت وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه دو نهاد علمی و تربیتی اثر گذار برای تربیت و پرورش نسلی انقلابی  کارآمد است.

وی اذعان داشت: در سایه حفظ و تقویت وحدت حوزه و دانشگاه می توان گام های مؤثری در رشد و تعالی علمی جامعه برداشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خویش با قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در لرستان افزود: از خداوند می خواهیم تلاش های ایشان موفقیت دنیوی داشته باشد و انیس و مونس ایشان در مسیر به سوی آخرت قرار گیرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات