۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۲۹۶۷۰

راه اندازی شورای جامعه مبلغان برتر در حوزه علمیه لرستان

راه اندازی شورای جامعه مبلغان برتر در حوزه علمیه لرستان
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از راه اندازی شورای جامعه مبلغان برتر در حوزه خبر داد و گفت: این شورا با هفت عضو اصلی و چهار نفر عضو علی البدل فعالیت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری انتخابات شورای جامعه مبلغان برتر استان لرستان در حوزه خبر داد و گفت: این انتخابات در راستای تشکیل شورا برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات 20 مبلغ به رقابت پرداختند، عنوان داشت: در راستای تشکیل شورا هفت نفر به عنوان عضو اصلی و چهار نفر علی البدل انتخاب شد.

حجت الاسلام ولی پور اظهار داشت: در رأس هسته مرکزی جامعه مبلغان برتر، رییس و دبیر شورای جامعه مبلغان نیز فعالیت خواهند داشت.

وی هدف از راه اندازی این شورا را ارتقای فعالیت های تبلیغی و اثرگذار عنوان کرد و گفت: تشکیل این شورا نقش بسزایی برای بهره مندی از عملکرد مبلغان در عرصه تبلیغ دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی ویژه مبلغان در این شورا مورد توجه قرار می گیرد و مبلغان با اصول تبلیغی، نیازها، چالش ها و آسیب های فرهنگی آشنا می شوند تا بتوانند در انجام رسالت تبلیغی خویش موفق تر عمل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت، تعامل و همفکری مبلغان امری مهم برای تقویت و اثربخشی بیشتر برنامه های تبلیغی در جامعه است و در شورای جامعه مبلغان برتر به عنوان یک اصل مورد توجه قرار خواهد داشت./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات