۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۲۹۷۸۴
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

مقصران حادثه تالار عروسی سقز «مجازات» شوند

مقصران حادثه تالار عروسی سقز «مجازات» شوند
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید افراد مقصر حادثه اخیر تالار عروسی سقز مجازات شوند تا دیگران درس عبرت بگیرند.

به گزارش خبرگزاری رسا، کارآگاهان پلیس آگاهی، پلیس فتا و پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان صبح امروز با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی در این دیدار دیدار ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مجموعه انتظامی در استان اظهار داشت: وظیفه تک تک ما صبر و تحمل در برابر حوادث و اتفاقات روز جامعه است.

وی افزود: مسئولان وظیفه دارند از کنار حوادث به‌راحتی نگذرند و توجه بسیاری به مسائل روز کشور داشته باشند تا قبل از وقوع اتفاقات ناگوار, توطئه‌های دشمنان نقش برآب و خنثی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ابراز تاسف از وقوع حادثه اخیر تالار عروسی سقز که منجر به مرگ و زخمی شدن شماری از هم استانی‌هایمان شد، بیان کرد: از خداوند خواسته که جان‌باختگان را مشمول رحمت خود قرار داده و شفای عاجل برای آسیب‌دیدگان و تسلیت و تعزیت، صبر و پاداش برای بازماندگان را داریم.

وی گفت: استفاده از کپسول گاز در تالار عروسی یک کار عاقلانه‌ای نبوده و باید مالکان چنین مکان‌های عمومی, نکات ایمنی را رعایت کرده و افراد مقصر حادثه اخیر سقز مجازات شوند تا دیگران درس عبرت بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: باید همه مسئولان متولی در مقابل این حوادث اخیر سقز, احساس مسئولیت کرده و پاسخ‌گو باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پلیس آگاهی، پلیس امنیت اجتماعی و پلیس فتا در بین مردم, مایه امنیت و دلگرمی در جامعه است چراکه هرجا پلیس باشد، مردم از پشتیبانی این قشر احساس راحتی و امنیت دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با ذکر اینکه مردم از جهات مختلف با پلیس سرو کار دارند, عنوان کرد: نیروهای انتظامی الگوی تعامل و همراهی بوده و باید طوری حرکت کرده که مردم آنها را از خود بدانند.

وی ابراز داشت: در نظام طاغوتی, پلیس همیشه مستکبر و درخدمت ظالمان بود اما در جمهوری اسلامی پلیس در خدمت دین، عدالت و رفاه مردم بوده و این افتخار و توفیقی بزرگ برای جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه پلیس آگاهی در راستای انجام وظایف و کشف جرم، دقت را رعایت کنند; تصریح کرد: هرنوع تشخیص و مدرک پلیس آگاهی در پرونده متهمان، مبنای قاضی در دادگاه است, بنابراین باید عدالت و نظارت دقیق، اعمال و حرمت انسان‌ها شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی یادآور شد: نیروهای پلیس، سپاه و ارتش حافظ مردم و دین هستند و همواره در راستای تامین امنیت و أسایش مردم تلاش می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات