۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۶۲۹۷۹۴
سردار معروفی:

مردم سختی‌های معیشتی را تحمل می‌کنند اما فساد را بر نمی‌تابند

مردم سختی‌های معیشتی را تحمل می‌کنند اما فساد را بر نمی‌تابند
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: مردم سختی‌های معیشتی را تحمل می‌کنند اما فساد را برنمی‌تابند و به مفاسد در هر حوزه‌ای حساس هستند که حق هم دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین معروفی امشب در یکصد و نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه خدمت به مردم سبب افزایش اعتماد و امید می‌شود، اظهارداشت: مسئولان باید با خدمت صادقانه به مردم جامعه را امیدوار و دشمنان را ناامید کنند.

وی افزود: خدمات‌رسانی به جامعه باید به گونه‌ای باشد که مردم تغییر و تحول را احساس کنند و به چشم خود این خدمات را ببینند.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه نباید کارها و مسئولیت را کوچک شمرد، گفت: خیلی ها فکر می‌کنند اینکه می‌گوییم باید نوکر مردم بود یک شعار است در حالی که چنین نیست و ما بر اساس باور قلبی خواستار خدمت به مردم هستیم.

وی ادامه داد: اگر مردم لذت خدمات اجتماعی را ببینند و درک کنند به آینده کشور امیدوارتر می‌شوند و پی می‌برند مسئولین درستی انتخاب کرده‌اند.

سردار معروفی افزود: شاید برخی اوقات همه مشکلات مردم را نتوان حل کرد اما دست‌کم باید تلاش کنیم تا مطالبه‌های مردم محقق شود و جامعه بداند که مسئولان‌شان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراقب مردم و امنیت جامعه است، خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر هرچند دشمنان با تمام قوا به میدان آمدند و خواستند کشور را به هم بریزند اما همه دست به دست هم دادیم تا امنیت مردم خدشه دار نشود. همانطوری که مراقب مردم و امنیت آنها هستیم، در کنار آن گفتیم حاضریم کمبود نیروی انسانی برای کنترل و نظارت بر قیمت‌ها را با استفاده از ظرفیت بسیج برطرف کنیم.

فرمانده سپاه نینوای استان ادامه داد: مردم سختی‌های معیشتی را تحمل می‌کنند اما فساد را برنمی‌تابند و به مفاسد در هر حوزه‌ای حساس هستند که حق هم دارند.

سردار معروفی با اشاره به لزوم همکاری مدیریت شهری و سپاه برای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار گفت: من به مردم وعده دادم در انجیراب و اوزینه دو سالن ورزشی برای آنها بسازیم و از شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان می‌خواهم در این پروژه‌ها ما را یاری کنید.

وی تأکید کرد: در حواشی شهر گرگان نیاز به یک حرکت انقلابی و جهادی داریم و اگر سر میز و مسئولیت قهر و دعوا نکنیم می‌توانیم سریع‌تر مشکلات را رفع کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات