۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۲۹۹۲۸
نماینده ولی فقیه در کردستان:

مشکلات کنونی کردستان ناشی از «ضعف مدیریتی» است

مشکلات کنونی کردستان ناشی از «ضعف مدیریتی» است
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: استان کردستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی‌ بوده و مشکلات کنونی ناشی از ضعف مدیریتی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، با تبریک این روز مبارک به همه دانشجویان اظهار داشت: در تاریخ روزهای بسیار مهمی همچون 16 آذر وجود داشته که به تعبیر قرآن یوم‌االله هستند.

وی با تاکید بر اینکه روزهای مهم و تاریخی کشور را نباید فراموش کرد، افزود: باید به جامعه دانشگاهی و دانشجویان توجه زیاد شود چراکه آنان همواره در همه برهه‌های حساس پای کار و نقش‌آفرین بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: دوبال بسیار قدرتمند «دانشجویان و روحانیون» در مبارزاتی که از زمان 16 آذر 32 آغاز و در سال 57 به نتیجه رسید، نقش بی‌نظیری داشتند و با مقاومت و ایستادگی در برابر ابر قدرت جهان به «استقلال و پیروزی» رسیدند.

وی گفت: اگر آگاهی، بصیرت و تیزبینی مردم ایران در برابر توطئه‌های دشمنان نبود، قطعاً این موفقیت و پیروزی اتفاق نمی‌افتاد اما خوشبختانه جوانان در همه شرایط سخت با شجاعت و قدرت در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی یادآور شد: کشور ایران که در گذشته وابسته به بیگانگان بود و توان تولید یک محصول ساده را هم نداشت، اکنون به کشور برتر جهان تبدیل شده و آمریکا و اروپا از موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی بیم و هراس دارند.

وی با اشاره اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا را مهار می‌کنیم، اظهار کرد: دشمنان در حال نابودی هستند و از طریق تحریم‌ها هم نتوانستند ایران را شکست دهند در حالی‌که تصورشان این بود، غذا و دارو را از مردم ایران حذف می‌کنند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ایران 13 برابر رشد علمی داشته و نباید از این موضوع مهم غلفت کرد چراکه تمام تلاش دشمن تحریم علمی و جلوگیری از پیشرفت جوانان ایرانی است.

وی ابراز داشت: استان کردستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی است اما مشکلات کنونی به بحث ضعف مدیریتی بر می‌گردد و گرنه نباید یک نفر در این استان بیکار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی به اتفاقات اخیر هم گریزی زد و تصریح کرد: مشکل ما بنزین نیست بلکه نبود نظارت دقیق و تعهد مسئولان است چراکه اگر طرح سهمیه‌بندی سوخت درست اجرا شود، به قشر محروم جامعه کمک می‌کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات