۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۳۰۰۰

نام نویسی از طلاب سرباز وظیفه آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور طلاب حوزه علمیه از آغاز نام نویسی طلاب سرباز وظیفه برای اعزام به ارگان‌های فرهنگی کشور خبر داد.
رزمايش طلاب و دانشجويان بسيجي قم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، مدیرکل امور طلاب ،گفت: طلابی که قصد دارند خدمت مقدس سربازی خود را بگذرانند باید به اداره امور مشمولین حوزه علمیه قم مراجعه و با ارائه مدارک لازم به یکی از 25 ارگان و نهاد اعزام شوند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب، داشتن حداقل اتمام پایه ششم حوزه علمیه را از شرایط اولیه برای اعزام طلاب به عنوان سرباز معلم یاد کرد و اظهار داشت: به کسانی که دوره آموزش 45 روزه را طی کرده و مدت مشخصی در یکی از این 25 ارگان فعالیت داشته باشند کارت معافیت دائم اعطا می‌شود.

وی در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نهاد رهبری در دانشگاه‌‌ها، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، سازمان اوقاف و امور خیریه، دفتر تبلیغات اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت (ع)، ستاد اقامه نماز را از جمله ارگان‌ها و نهادهای خواستار جذب طلاب وظیفه دانست.

مدیر کل امور طلاب حوزه علمیه با اشاره به اعلام آمادگی تیپ مستقل 83 امام صادق (ع) برای آموزش نظامی طلاب، گفت: طلاب وظیفه جهت انجام دوره آموزش نظامی خود می بایست تا سی‌ام شهریور ماه به بخش کارگزینی تیپ امام جعفر صادق(ع) مراجعه و مدارک خود را ارائه نمایند.

وی افزود: آن دسته از طلاب که به عنوان طلبه سرباز نام نویسی کردند باید از هجدهم مهرماه به مدت 45 روز در دوره آموزشی نظام وظیفه تیپ امام صادق(ع) شرکت کنند./د102

ارسال نظرات