۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۳۰۱۶۰

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر بر بستر بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر بر بستر بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر بربستر بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع‌های استانی مصرف بهینه برق و سازگاری با کم‌آبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالله نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید برنقش مهم رسانه‌های انقلابی‌در خنثی کردن اهداف دشمنان در حوزه اطلاع‌رسانی و امیدآوری اظهار داشت: رسانه‌های انقلابی در عرصه اطلاع‌رسانی و مقابله با اهداف دشمن در ایجاد امید در جامعه باید نقش مهم خود را اثرگذارتر کنند.

وی برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ایجاد فضای رقابتی می‌تواند روح نشاط را به جامعه خبری و به تناسب کشور تزریق کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، بصیرت و دشمن‌شناسی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و موضوعات آزاد اجتماعی از محورهای اصلی جشنواره امسال است.

نجفی با بیان اینکه پنجمین جشنواره استانی ابوذر با نگاه به اهداف و ارزش‌های انقلاب و بر بستر بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر بربستر بیانیه گام دوم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی از پذیرش آثاری ماندگار و فاخر در قالب خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله، عکس و موشن گرافیک مربوط به 15 دی سال قبل تا 15 دی‌ماه امسال در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 دی‌ماه به ایمیل جشنواره به آدرس Www.abouzar.festival@gmail.com ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر موضوع‌های استانی این جشنواره را مصرف بهینه برق و سازگاری با کم‌آبی دانست و افزود: در این راستا از همکاری شرکت‌های توزیع نیروی برق، شرکت آب و فاضلاب شهری و شرکت آب منطقه‌ای بوشهر قدردانی می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات