۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۳۰۱۷۴
توصیه حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به مدیران؛

حداقل دو بار در هفته به مساجد بروید

حداقل دو بار در هفته به مساجد بروید
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: مدیران ما باید حداقل دو بار در هفته به مساجد بروند و فرزندان خود را به نماز تشویق کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عصر امروز در نشست صمیمی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان، اظهار داشت: علمای حکومت اسلامی باید ویژگی خاصی داشته باشند و در جمهوری اسلامی ایران مدیریت باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی با بیان اینکه کشور در اشتغال، ناتوان و فلج شده زیرا فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور مهارتی ندارند، گفت: مهارت باید به بدنه تحصیل تزریق شود و اگر دانش‌آموزان مهارت فرانگرفتند آموزش و پرورش نباید برای آنها دیپلم صادر کند.

رئیس ستاد اقامه نماز بیان داشت: سه میلیون لیسانس و فوق لیسانس در کشور داریم که بیکارند زیرا این تعداد میز برای خدمت در کشور وجود ندارد و اشتغال این عده به مهارت آنها وابسته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در ادامه با بیان اینکه اگر زکات دهیم فقیری در کشور نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: هنوز در انجام وظایف مسلمانی خود به تکامل نرسیده‌ایم و بیش از 90 درصد مردم زکات نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: مدیران ما باید حداقل دو بار در هفته به مساجد بروند و فرزندان خود را به نماز تشویق کنند.

به گفته وی، حدود 50 هزار معلم در دانشگاه فرهنگیان هستند، آنها گزینش شده و شغل آینده آنها مشخص است و از آموزش و پرورش حقوق دریافت می‌کنند، یکی از برنامه‌های من انجام سخنرانی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات