۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۳۰۲۴۳
حجت الاسلام روحانی نژاد:

رسانه ظرفیتی عظیم برای اطلاع رسانی در حوزه وقف است

رسانه ظرفیتی عظیم برای اطلاع رسانی در حوزه وقف است
معاون امور استان های سازمان اوقاف گفت: باید از ظرفیت رسانه و خبرگزاری ها در راستای ترویج و تبیین فرهنگ وقف و تشویق مردم به سمت ایجاد وقف جدید بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون امور استان های سازمان اوقاف، ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با نماینده ویژه رییس سازمان اوقاف و معاون امور استانهای این سازمان و معاونین ستادی اداره کل و مدیران ادارات و دفاتر نمایندگی در سالن جلسات شهید عربستانی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان تشکیل شد، گفت: نهادینه سازی فرهنگ وقف ضرورتی انکارناپذیر برای رفع مشکلات جامعه است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای و تبلیغی در زمینه نهادینه سازی فرهنگ وقف عنوان داشت: با استفاده از این ظرفیت ها باید گام های مؤثری در ایجاد وقف های جدید و هدایت نیت واقف به سمت نیازها برداشته شود.

معاون امور استان های سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه، رسانه ها و خبرگزاری ها ظرفیتی عظیم برای  تشویق مردم به وقف و اطلاع رسانی در این زمینه است.

حجت الاسلام روحانی نژاد بیان کرد: تبلیغ در زمینه وقف امری مهم و ضروری برای هدایت مردم به سمت ایجاد وقف های جدید است.

وی با اشاره به اولویت بندی در زمینه منابع انسانی، عمران بقاع و سرمایه گذاری موقوفات و مسائل حقوقی گنجانده اظهار داشت: وجود نیروی انسانی جوان لازمه پیشبرد اهداف است.

معاون امور استان های سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: با تکیه بر نیروهای پرتلاش جوان می توان گام های مؤثری در زمینه عمران و آبادانی و سرمایه گذاری در موقوفات و بقاع برداشت./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات