۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۳۰۳۰۲
معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا:

حوزه علمیه خواهران افراد شاخص زیادی به جامعه معرفی کرده است

حوزه علمیه خواهران افراد شاخص زیادی به جامعه معرفی کرده است
حجت الاسلام تهرانی حوزه های علمیه خواهران را مهد پرورش افراد شاخص و معرفی آنها به فضای علمی جامعه دانست و گفت: حوزه علمیه خواهران از رشد خوبی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود حوزه های علمیه خواهران امروز در سالن همایش های مجتمع نرجس خاتون(س) جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام حسین تهرانی معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و با بیان این که مطابق روایات ما عزت و بزرگی هر انسانی در کسب و طلب علم است، اظهار داشت: هرکس به علم واقعی و حکم الهی عمل کند به آنچه مطلوب خدا هست می رسد.

وی افزود: ما با تمسک به قرآن و عترت و توسل ویژه به حضرت فاطمه زهرا(س) خواهید توانست از دوره ای که در حوزه علمیه هستید به نحو احسن استفاده کنید و به رضایت الهی دست پیدا کند.

حجت الاسلام تهرانی با بیان این که حوزه های علمیه خواهران تا امروز رشد خوبی داشته و چهره های مطرحی را به جهان اسلام معرفی کرده است، عنوان کرد: امیدواریم در آینده نیز چهره های درخشانی از میان خواهران طلبه در عرصه های تدریس، تحقیق و الگوی زندگی معرفی شود.

وی با تأکید بر این که همه ما به دنبال کسب عزت و شرافت و آسایش در زندگی هستیم، گفت: همه این ها را می‌توان با زانو زدن در محضر بزرگان و اساتیدی که این راه ها را رفته اند به دست آورد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شما با انگیزه های معنوی وارد این عرصه بزرگ شده اید که باید این اهداف و انگیزه ها را برای خود حفظ کنید و به تربیت اخلاقی، معنوی و علمی خود بپردازید.

وی افزود: ان شاءالله برکات حضور شما در حوزه های علمیه و نشستن سرکلاس های درس و مباحثه و تحقیق شما در داخل و خارج کشور نمود بیرونی پیدا کرده و بتوانید افرادی مؤثر برای جامعه اسلامی باشید./1330/ج

ارسال نظرات