۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۳۰۳۶۷
امام جمعه موقت سمنان:

نمایندگانی برگزینیم که اسلام سرلوحه کارشان باشد| باید پاسخگوی رأی خود باشیم

نمایندگانی برگزینیم که اسلام سرلوحه کارشان باشد| باید پاسخگوی رأی خود باشیم
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‍ های رأی، گفت: نمایندگانی برگزینیم که اسلام سرلوحه کار آن‌ها باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در مسجد امام خمینی (ره) سمنان برگزار شد با اشاره به پایان مهلت نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور مردم در همه صحنه‌های حساس و پای صندوق‌های رأی تمامی انتخابات‌ها نقش اصلی را در پایداری انقلاب و نظام اسلامی ما داشته است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با برگزاری به طور متوسط یک انتخابات در هر دوسال، در برابر همه کسانی که ادعای دموکراسی دارند به واقع مردم سالاری دینی را به نمایش گذارده است، افزود: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی هر چه که رأی اکثریت مردم و مطابق با احکام و دستورات دین مبین اسلام بوده است مصوب و اجرا شده است.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به رأی آری بیش از ۹۸ درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی در فروردین ماه ۵۸ و تأکید بر اهمیت همراه بودن این دو واژه مهم در کنار یکدیگر، اضافه کرد: در انتخابات مهم اسفندماه نیز باید ضمن حضور حداکثری و یکپارچه پای صندوق‌های رأی، نمایندگانی برگزینیم که اسلام سرلوحه کار آن‌ها باشد و اصل ولایت فقیه را باور با تمام وجود داشته باشند.

وی با اشاره به اتفاق‌های آبان ماه ۹۸ به بیانات رهبر معظم انقلاب دراین باره، اظهار داشت: با مواردی که در آبان پس از افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاد و مطالباتی ایجاد شد، رافت اسلامی سرلوحه کار قرار گرفت، در این بین افرادی که دشمن آموزش داده بود مکان‌های عمومی را هدف قرار دادند، ولی صف آشوبگران و اغتشاش‌گران را باید از معترضان جدا کرد.

حجت الاسلام عبدوس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب دستور بررسی دادند که صف مطالبه‌گران و اغتشاش‌گران جدا شود و آن‌ها که برنامه‌ای در ضد نظام نداشتند حساب آن‌ها جدا شود، حتی مورد توجه قرار گرفتند و رأفت و رحمت اسلامی در افق دید رهبری دیده شد که آیندگان آن را بیشتر درک خواهند کرد./۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات