۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۳۰۳۷۰
امام جمعه کرج:

کاندیداها قول هایی بدهند که توان اجرای آن را داشته باشند

کاندیداها قول هایی بدهند که توان اجرای آن را داشته باشند
امام جمعه کرج ‌بر لزوم دقت مردم برای رای به کاندیدای اصلح تأکید کرد و گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید قول‌هایی بدهند که توانایی اجرای آن را دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته کرج اظهار داشت: جنگ نرم در حال حاضر راهبرد کلان دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و دو قطبی‌سازی به عنوان یکی از راهبردهای این جنگ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برخی با واژه‌سازی‌های متعدد برای ایجاد فضای دوقطبی تلاش می‌کنند و با این کار به دنبال انحراف اذهان هستند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف دو قطبی‌سازی ادراک سازی در خواص است تا نظر آنها در مقابل دشمن تغییر کند،بیان کرد: برخی با دو قطبی سازی به دنبال تغییر فکر و اثر گذاری بر خواص هستند تا خواص نتوانند در مقابل دشمن درست تصمیم بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه ایجاد اختلاف بین مردم با مردم و نخبگان با نخبگان با هدف تولید فتنه‌های جدید از اهداف دو قطبی سازی در جامعه است، عنوان کرد: تار کردن فضای جامعه به منظور به اشتباه انداختن مردم در اتخاذ مواضع بصیرانه از دیگر اهداف دشمنان است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دو قطبی سازی با هدف خدشه وارد کردن بر انسجام ملی انجام می‌گیرد،ادامه داد: تحریف خط امام و رهبری از اهداف اصلی دو قطبی سازان است و رواج فرهنگ بیگانه در دستور کار آنها قرار دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه فضاسازی‌های کاذب برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد برخی از مدیران در اداره کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: فرار از پاسخگویی به مردم به خاطر عملکردهای ضعیف است.

وی با بیان اینکه دو گانه انقلابی و غیر انقلابی که رهبرمعظم انقلاب بر آن تاکید داشتند باید مورد توجه قرار گیرد،تصریح کرد: این موضوع نخبگان انقلابی از ورطه بازی‌های کهنه سیاسی به میدان عمل جهادی و انقلابی می‌کشاند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه طرح موضوع مذاکره مجدد با شیطان بزرگ مجددا در دستور کار برخی قرار گرفته است، اظهار داشت: تجربه گذشته نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و رهبری معظم انقلاب بیان فرمودند که مذاکره خط قرمز نظام است و ایران هرگز راضی به برگشت به پای میز مذاکره نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مشخص نیست که چرا عده ای علی رغم تمام بدعهدی‌های آمریکا و اروپا در عمل به تعهدات همچنان از مذاکره سخن به میان می آورند، گفت: باید در این زمینه دقت و اهتمام لازم انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه تنبیه دانش‌آموزان در یک مدرسه توسط متولیان ناراحت کننده بود که باید سریعا به آن پرداخته شود که انجام شد، متذکر شد: مشکل ما در مدیریت کلان است و وقتی ما عرض می‌کنیم که عزیزانی هستند که دل به استان البرز ندارند و برای این آمده‌اند که رزومه خود را تکمیل کنند و بروند کسی به این نصایح گوش نمی‌دهد.

خطیب نمازجمعه کرج با بیان اینکه به والله در مورد موضوعات مربوط به پیشرفت استان و سبب بهتر شدن زیر ساخت‌ها و بهتر شدن وضعیت استان سیاسی فکر نمی‌کنم، ادامه داد: بنای ما بر ارتقای سطح عمومی است و انتظار داریم افرادی باشند که دغدغه‌مند به امور باشند و این در مورد تنها اداره آموزش و پرورش نیست.

امام جمعه کرج با بیان اینکه در پست‌های مدیریتی باید از افرادی استفاده شود که دغدغه استان را دارند و در استان به دنبال فعالیت هستند، گفت: در آموزش و پرورش استان البرز چون مدیر‌کل حضور ندارد ممکن است اتفاقاتی بیفتند و اداره دیگر هم ممکن است که این اتفاقات حادث شود که لازم است که در این زمینه اهتمام جدی وجود داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و لزوم دقت مردم برای رای به کاندیدای اصلح، اظهار داشت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید قول‌هایی بدهند که توانایی اجرای آن را دارند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه دروغ در وعدهای انتخاباتی سبب آبروریزی و بدگمانی مردم می شود، متذکر شد: لازمه تقوا و عقل پرهیز از وعدهای دروغ و فریبنده است نامزدهای انتخاباتی باید در عمل التزام به قانون داشته باشند و تصمیات شورای نگهبان اگر برخلاف نظرات آنها بود بپذیرند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان تایید صلاحیت شده باید صادقانه وارد عرصه تبلیغ شوند، گفت: تبلیغات پرخرج در انتخابات یکی از شاخصه‌های رد صلاحیت شخصی است که خود را کاندید کرده است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه به خاطر رای آوری و دنیا دیگران را تخریب نکنید، ادامه داد: قیامت و عاقبت خود را تیره نکنید،دستگاه نظارتی با اهتمام تخلفات داوطلبان انتخابات مجلس را رصد می کنند./1350/د101/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
خداوند نیامرزد آن کسانی را که با تنبلی، کم کاری، راحت طلبی، آسایش جویی، ثروت اندوزی، دنبال کردن منافع شخصی و جناحی خودشان کاری کرده اند که این نظام عظیم در نگاه عده ای متهم به ناکارآمدی شود.
0
0