۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۰۵۳۵
از سوی مدرسه المهدی مسجد سلیمان؛

دوره بینش مطهر برای پایه‌های دوم تا ششم برگزار می‌شود

دوره بینش مطهر برای پایه‌های دوم تا ششم برگزار می‌شود
حجت الاسلام ساری از برگزاری دوره بینش مطهر برای پایه‌های دوم تا ششم خبر داد و گفت: هم اکنون تدریس کتاب‌های حماسه حسینی، حکمت‌ها و اندرز‌ها دنبال می‌شود.
حجت الاسلام امین ساری، مدیر مدرسه المهدی مسجدسلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جشنواره علامه حلی اظهار داشت: برای این منظور از طلاب پایه‌های اول تا دهم خواستار تهیه مقاله برای ارائه به جشنواره شدیم که بسیاری از مقالات تهیه و در سامانه ثبت شدند.

مدیر مدرسه المهدی مسجدسلیمان گفت: از طلاب پایه‌های اول و دوم خلاصه نویسی یکی از دروس را خواستار شدیم تا از این طریق افزون بر تسلط شان به خلاصه نویسی، هنر نویسندگی و دسته بندی مطالب را تقویت کنیم و در عین حال برای امتحانات نیمسال اول تحصیلی آمادگی داشته باشند.

حجت الاسلام ساری ادامه داد: تفسیر و حفظ «آیات کاربردی قرآن کریم» را که در کتابی جمع آوری شدند آغاز کردیم و در این باره هم اکنون کلاس‌ها برای پایه‌های اول و دوم در حال برگزاری است.

وی از برگزاری دوره بینش مطهر برای پایه‌های دوم تا ششم خبر داد و افزود: هم اکنون تدریس کتاب‌های حماسه حسینی، حکمت‌ها و اندرز‌ها دنبال می‌شود؛ ضمن اینکه دوره یک هفته‌ای از ۱۲ تا ۱۷ دی ماه با محوریت کتب شهید مطهری، مباحث پژوهشی و علمی در قم برگزار خواهد شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات