۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۳۰۵۳۷
در مصلای مهدیه اهواز؛

دومین جلسه دوره کادرسازی و تربیت مربی سفیران انقلاب برگزار می‌شود

دومین جلسه دوره کادرسازی و تربیت مربی سفیران انقلاب برگزار می‌شود
حجت الاسلام گاشه از برگزاری دومین جلسه دوره کادرسازی و تربیت مربی سفیران انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خبر داد.
حجت الاسلام گاشه، معاون تهذیب حوزه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره «کادر سازی و تربیت مربی سفیران انقلاب اسلامی»، برای روحانیون، طلاب و دانشجویان اهوازی عنوان داشت: کادرسازی و تربیت مبلغ انقلابی خواهر و برادر هدف اصلی دوره است که در این میان اولویت با طلاب و دانشجویان اهوازی خواهد بود هر چند که از سراسر استان امکان نام نویسی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه المهدی (عج) اهواز با بیان اینکه دوره هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی پایه‌های تحصیلی قادر به شرکت در دوره هستند ضمن اینکه حوزه‌های المهدی (عج)، سفیران علی بن ابی طالب و امیرالمؤمنین متصدی برگزاری دوره هستند که در هتل مجتمع فجر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام گاشه با بیان اینکه نخستین جلسه دوره با حضور حجت الاسلام ماندگاری برگزار شد، افزود: فردا ادامه دوره از ساعت ۹:۳۰ تا نزدیک اذان ظهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و طلاب و روحانیت در مصلای مهدیه اهواز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بعد از ظهر در دانشگاه فرهنگیان ادامه دوره با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی برای دانشجویان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه المهدی (عج) اهواز با بیان اینکه در دوره مذکور اساتید بنام کشوری حضور خواهند داشت، تصریح کرد: حضور اساتیدی نظیر آیت الله موسوی جزایری، حجج‌ اسلام والمسلمین قرائتی، ماندگاری، عالی، حاجتی، پناهیان، امینی، آقا میری، برادران دکتر وحید یامین پور و سردار وحیدی در این دوره قطعی است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات