۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۳۰۵۸۳
امام جمعه بندرعباس:

رسالت قلم ثبت فرهنگ شهادت است

رسالت قلم ثبت فرهنگ شهادت است
امام جمعه بندرعباس گفت: کارهای زمین مانده در عرصه نگارش کتابت دفاع مقدس زیاد بوده و باید نویسندگان، جانبازان و آزادگان وارد این حوزه شده تا رسالت قلم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار داشت: رسالت قلم ثبت فرهنگ شهادت و ماندگار کردن فرهنگ شهادت است و فرهنگ شهادت باید با قلم ماندگار شود.

وی افزود: تمام آن چیزی که در رابطه با فرهنگ عاشورایی به ما منتقل شده اثر قلم است و از دل آن واقعه کتاب هایی نگاشته شده که شهید تربیت می کند.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: راز آغاز کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان با نمایشگاه کتاب این بود که قلم و کتاب از ارزش بسیار بالایی برخوردار است هر چند قلم ذره ای در برابر دفاع مقدس شرمسار است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: کارهای زمین مانده در حوزه کتابت دفاع مقدس زیاد داریم باید نویسندگان و مجاهدان، جانبازان و آزادگان وارد عرصه نگارش وقایع آن دوران شوند و حق شهدا را ادا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نمایشگاه بتواند هم جوانان ما را با کتاب آشتی بدهد و هم با بهره‌گیری از کتاب‌های فاخر نسل‌های جدید را با دوران دفاع مقدس پیوند دهد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات