۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۳۰۵۸۶

دهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در بندرعباس آغاز به کار کرد

دهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در بندرعباس آغاز به کار کرد
دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت از برنامه‌های جنبی کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در ادامه آغاز پیش برنامه‌های کنگره ملی یک هزار و 500 شهید استان هرمزگان دهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت با حضور سردار احمد حق طلب مسوول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس هیات امنا کنگره و فریدون همتی استاندار و رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان افتتاح شد.

در این نمایشگاه کتاب که از امروز 23 آذر ماه کار خود را آغاز کرده و تا بیست و نهم ماه جاری ادامه دارد، ناشرانی از سراسر کشور که به صورت تخصصی در حوزه دفاع مقدس فعالیت می کنند حضور دارند.

از جلوه‌های ویژه این نمایشگاه غرفه مربوط به آثار تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای است و کارشناسانی نیز برای معرفی و توضیح و تفسیر این آثار در این غرفه حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در افتتاحیه این نمایشگاه بیان کرد: ناشران به استان هرمزگان بسیار علاقه دارند و هرمزگان استان کتاب دوستی است.

رضا کمالی زرکانی تصریح کرد: تاکنون 41 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان هرمزگان چاپ شده است و تعدادی از آنها در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان با رهبر معظم انقلاب به نظر ایشان رسانده خواهد شد.

در دهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس 100 ناشر با حدود 10 هزار و 900 عنوان کتاب حضور دارند و علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه به طبقه فوقانی مسجد جامع بندرعباس مراجعه کنند.

گفتنی است کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان از اول تا پنجم دی ماه به میزبانی بندرعباس و در محل مسجد جامع این شهر با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار خواهد شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات