۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۳۰۶۵۱
یادداشت؛

ایده‌‌ خطرناکی که تبعات غیرقابل کنترلی دارد

ایده‌‌ خطرناکی که تبعات غیرقابل کنترلی دارد
پرواضح است که استعفای روحانی در ۲ سال پایانی دولت، درمان درد‌های جامعه نیست که خود دردی مضاعف بر پیکر امنیت و اقتصاد وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاري رسا، «سارا هوشمندی» در یادداشتی نوشت: مدل اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر منطقه نشان می‌دهد، اگر رهبری در بزنگاه «اعتراضات بنزینی» به میدان نیامده بود، با استعفای محتمل آقای روحانی، دامنه‌ آشوب و زدوخوردها نه تنها در میان ارکان نظام، قوا و مسئولین گسترده می‌شد؛ بلکه گرداب غیرقابل کنترل خشونت‌ها، بیگناهان بسیاری را به قعر خود می‌کشید.

حالا در شرایطی که ۶ سال از عملکرد پرهزینه و ضعیف دولت دوازدهم گذشته است، نه فقط برخی جریان‌های اصولگرایی، که اتفاقا «بدنه‌ی رسمی اصلاح طلب‌ها» به دنبال تطهیر سیاسی و احیای رای و سرمایه‌ اجتماعی آسیب دیده‌ی خود برآمده‌اند و ب بسم‌اللهِ محاکمه‌ی روحانی را از طرح استعفا شروع کرده‌اند!

ایده‌ی خطرناکی که می‌تواند تبعات غیرقابل کنترلی داشته باشد

اما پرواضح است که استعفای روحانی در ۲ سال پایانی دولت، درمان دردهای جامعه نیست که خود دردی مضاعف بر پیکر امنیت و اقتصاد وارد می‌کند. روحانی باید بماند ولی مجلس کاردانی در راس امور قرار گیرد که به کمک قوه‌قضائیه و با مطالبه دقیق و بازخواست انقلابی از رئیس‌جمهور و دولت ، آنها را در کانال اجرای وظایف ترک شده‌شان قرار دهد‌ تا ان‌شاءالله کمترین خسارت متوجه کشور و مردم شود./1360//101/خ

منبع: فارس
ارسال نظرات