۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۳۰۸۷۳
حجت الاسلام پژمانفر در گفت‌وگو با رسا:

بودجه شرکت‌های دولتی شفاف شود

بودجه شرکت‌های دولتی شفاف شود
عضو هیأت رییسه فراکسیون روحانیت از تحرک دو نفر از تیم دولت در وزارتخانه‌ها برای پیشبرد اهداف سیاسی خبر داد.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص علل عدم شفاف سازی بودجه شرکت‌های دولتی، اظهار داشت: در دولت آقای روحانی در موضوع تخصیص اعتبارات، نابسامانی بسیار فراوانی وجود دارد.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور فکر می‌کند پول موجود در کشور، سرمایه شخصی وی است و هرگونه که بخواهد می‌تواند آن را برای باشگاه سیاسی خود و همراهانش خرج کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از نگاه تبعیض آمیز دولت به ملت، اظهار داشت: در روز‌هایی که مردم با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و دولت به دروغ این موضوع را مطرح می‌کند که به ۶۰ میلیون نفر یارانه بنزین اهدا کرده، شاهد هستیم پول‌های زیادی به صورت بدون ضابطه بین افراد و گروه‌های خاص تقسیم می‌شود.

حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: معلوم نیست بر چه اساس و اسنادی، دولتی‌ها پول کشور را به شرکت‌های مدنظر خود ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: مسؤولان نظارتی و قضایی نباید نسبت به جابجایی پول از سوی دولت و در ذیل شرکت‌های دولتی بی تفاوت باشند. به صرف سندسازی برای تخصیص پول به برخی از شرکت‌ها، نباید به دولتی‌ها اعتماد کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان با انتقاد از حملات بی دلیل به مجموعه‌های ارزشی، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های مهمی همچون حوزه‌های علمیه، مساجد، جامعه المصطفی و امثالهم در شرایطی که از نظر تخصیص اعتبارات حداقلی بودجه نیز با مشکل مواجه هستند، همچنان در مسیر انقلاب و اسلام خدمت رسانی می‌کنند. اما شاهد هستیم که برخی از دولتی‌ها با نیات خاص به این مجموعه‌ها که مورد اقبال مردم نیز هستند، حمله می‌کنند. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات