۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۳۰۸۸۷
حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم:

حفظ هویت انقلابی جز با سرمایه‌گذاری در حوزه تعلیم و تربیت امکان‌پذیر نیست

حفظ هویت انقلابی جز با سرمایه‌گذاری در حوزه تعلیم و تربیت امکان‌پذیر نیست
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: حفظ هویت منطقه‌ای، اسلامی و انقلابی یک اولویت اساسی و حائز اهمیت است که جز با سرمایه‌گذاری در حوزه تعلیم و تربیت امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم در مراسم تجلیل از پژوهشگران استان اردبیل اظهار داشت: حفظ هویت منطقه‌ای، اسلامی و انقلابی یک اولویت اساسی و حائز اهمیت است که جز با سرمایه‌گذاری در حوزه تعلیم و تربیت امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به این که درصدد ایجاد دگرگونی‌های مثبت در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش براساس تحول بنیادی هستیم بیان کرد: در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های اساسی و هدفمند مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و مشکلات پیش رو تا حد امکان به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: در راستای پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش باید همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در اولویت کاری قرار گیرد تا بتوانیم در راستای شکست نقشه‌های شوم دشمنان نیز به یک شرایط ایده‌آل و مناسب دست یابیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوعلم اظهار کرد: بدون شک تربیت درست دانش‌آموزان از بسیاری از مشکلات از جمله بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند که به‌همین منظور درصدد هستیم با برطرف کردن خلأهای اساسی مشکلات جامعه را برطرف کرده و با تربیت دانش‌آموزان امنیتی پایدار را در جامعه فراگیر کنیم.

وی تصریح کرد: سند 2030 در آموزش و پرورش کشورمان طبق تاکیدات مقام معظم رهبری از بین رفته و بدون شک این افکارهای غربی راه به جایی نخواهد برد و به دشمنان اجازه نمی‌دهیم که هر گونه که می‌خواهند وارد عمل شده و نقشه‌های شوم خود را پیاده‌سازی کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات