۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۳۰۹۳۷

سلسله نشست‌های تخصصی گفتمان علمی انقلاب اسلامی در هرمزگان برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های تخصصی گفتمان علمی انقلاب اسلامی در هرمزگان برگزار می‌شود
دبیر گفتمان علمی انقلاب اسلامی در استان هرمزگان گفت: سلسله نشست‌های تخصصی گفتمان علمی انقلاب اسلامی در استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی اظهار داشت: طرح گفتمان علمی انقلاب اسلامی در استان‌ها با همکاری مجموعه های مختلف از جمله نهاد رهبری، دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه آزاد، آستان قدس رضوی و وزارت علوم شکل گرفت.

وی افزود: این طرح با هدف تحول در علوم انسانی و اسلامی و ضرورت وجود بحث‌های تخصصی در مراکز دانشگاهی و حوزوی در حال انجام است.

دبیر گفتمان علمی انقلاب اسلامی در استان هرمزگان گفت: برای این طرح با همت معاونت پژوهشی حوزه علمیه قم از مراکز متعددی که در حوزه علوم انسانی با نگاه اسلامی آثار رصد و بررسی و آثار برتر این حوزه به استان‌ها معرفی می‌شوند.

وی افزود: آثار معرفی شده در شورای هر استان بررسی و برخی آثار برای بحث تخصصی انتخاب می‌شوند که در نشست‌ها این آثار مورد نقد و بررسی اساتید حوزه و دانشگاه قرار می‌گیرد و مولف نیز پاسخ خواهد داد.

ابراهیمی گفت: در استان هرمزگان نیز این نشست‌ها برگزار می‌شود و امروز و فردا 6 نشست تخصصی در حوزه علمیه خواهران بندرعباس، حوزه علمیه برادران، دانشگاه آزاد، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست‌ها دو کتاب مورد بحث و بررسی تخصصی قرار می‌گیرد و هر ماه نیز این جلسات استمرار دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات