۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۶۳۰۹۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

نیازمند تولید محتوای فاخر فرهنگی برای نسل جوان هستیم

نیازمند تولید محتوای فاخر فرهنگی برای نسل جوان هستیم
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه نیازمند تولید محتوای فاخر فرهنگی برای نسل جوان هستیم، گفت: تفکر انقلابی لازمه توسعه فرهنگی است.
به گزارش خبرگزاری رسا از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شکری در گردهمایی کارشناسان فرهنگی استان سمنان به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در شاهرود که پیش از ظهر سه‌شنبه برگزار شد، ضمن بیان اینکه امروز جامعه ما با حضور سنگین هجمه‌های فرهنگی نیازمند تولید محتوای فاخر فرهنگی به خصوص در حوزه نسل جوان است، بیان کرد: کار در این عرصه نیازمند تفکر انقلابی و جهادی است.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، افزود: بار‌ها اعلام شده که فضای مجازی هم می‌تواند تهدید باشد و هم فرصت، اما باید در عمل این را به اثبات رساند که برای مثال فعالیت جهادی با پیوست فرهنگی در زمینه تولید محتوای فاخر فرهنگی از جمله اقداماتی محسوب می‌شوند که باید در دستور کار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار توجه بیشتر به حوزه جوانان شد و گفت: تفکر انقلابی لازمه توسعه فرهنگی است لذا در این حوزه نیز باید با تفکر انقلابی ورود کنیم.

شکری با اشاره به برنامه سنگینی که دشمنان علیه ایران اسلامی و جوانان دارند، تأکید کرد: مدیریت جهادی در حوزه فضای مجازی یعنی استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در یک حوزه برای تولید و نشر کار‌های فاخر و داشتن پیوست فرهنگی که این امر امروز باید مد نظر جامعه روحانیون، کارشناسان مذهبی و فرهنگی و فعالان حوزه مجازی و... باشد.

وی افزود: بهره‌گیری از فضای مجازی به ما این امکان را می‌دهد که با زبانی نزدیک به زبان جوان امروز با او سخن گفته و برای رفع نیازهایش تولیدات فرهنگی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، نیاز سنجی را نیز دارای اهمیت دانست و تصریح کرد: باید بدانیم امروز جوان ما در جامعه اولاً چه چیزی نیاز دارد و ثانیاً برای رفع این نیاز باید از چه ابزار‌هایی استفاده کرد و ثالثاً چه کسانی باید در حوزه تامین نیاز‌های جوانان در حوزه فضای مجازی چه نوع اقداماتی را صورت دهند که این امر لازمه برنامه ریزی، عزم جهادی و همت والا است./۹۷۷/د102/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات