۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۳۱۰۱۱

سفر عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران به بناب

سفر عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران به بناب
عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران در سفر به بناب، ساختمان جدید حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ساختمان جدید حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) خواهران شهرستان بناب، امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور و عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های خواهران، حجت‌الاسلام و المسلمین‌ مجید باقری بنابی مؤسس حوزه، حجت‌الاسلام‌اسماعیل روشن‌تن مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب و دیگر مسئولان استانی و شهرستان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلین ربانی در این مراسم اظهار داشت: حوزه‌های علمیه برکات زیادی برای استان‌ها و جامعه دارند و طلاب باید به طلبگی خود افتخار کنند که در مکتب اهل بیت و خیمه‌گاه امام عصر (عج)توفیق حضور یافته‌اند.

عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های خواهران افزود: خواهران من، قدر طلبگی‌تان را بدانید سعادت سربازی امام زمان (عج)نصیبتان شده است.

وی ادامه داد: جد و جهد برای تحصیل علم به خرج دهید، طلبه بی‌سواد مضر می‌شود نه مفید، با فضای مجازی بیشتر سر و کار داشته باشید چراکه آشنایی با این محیط تأثیرگذارتر از فضای حقیقی است.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور افزود: رکن موفقیت تقوا و پاک‌دامنی است، جز با پاک‌دامنی راهی به سعادت نیست.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان نیز با تبریک هفته پژوهش و حضور طلاب حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش و همگام شدن آموزش‌های حوزه با پژوهش محوری و ورود حوزه‌های خواهران به گام‌های تخصصی و کارآمدی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بر شمرد و افزود: باید این سطح تخصصی وجه ممیز حوزه‌های علمیه خواهران قرار بگیرد و طلاب بتواند در تراز انقلاب اسلامی و تمدن سازی نقش خود را در مرجعیت علمی و چالش‌های دینی به‌ویژه در زمینه شبهات بانوان به خوبی ایفا کنند.

برگزاری آیین هفته پژوهش

همچنین، رئیس مرکز خدمات حوزه با حضور در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در مسجد مدرسه علمیه برادران شهر بناب، از پژوهشگران برتر این حوزه تقدیر کرد.

در ادامه سفر رئیس مرکز خدمات به استان آذربایجان شرقی و شهر بناب، مراسمی به مناسبت بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه با حضور دانشجویان و طلاب شهر بناب برگزار شد و رئیس مرکز خدمات به سؤالات طلاب و دانشجویان پاسخ داد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات