۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۶۳۱۲۳۳

قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از فعالیت‌های مرکز خدمات

قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از فعالیت‌های مرکز خدمات
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی‌فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی رئیس مرکز خدمات با حضور در استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مرکز خدمات در این دیدار از همراهی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در برنامه‌ها و همایش‌های مختلف مرکز خدمات این استان به ویژه دیدار با معمرین قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در این استان موفقیت‌آمیز بوده است، ضمن تبریک، این موفقیت‌ها را مرهون حضور مردمی ایشان در عرصه‌های مختلف و همراهی با مردم دانست.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی به مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران و همچنین برگزاری نشست‌هایی با طلاب و دانشجویان این شهرستان به مناسبت هفته پژوهش و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: حضور ما در استان آذربایجان شرقی به دعوت آیت الله بنابی صورت گرفته است و لازم دیدیم به محضر نماینده ولی فقیه در استان برسیم و از تعامل خوب ایشان با مدیرکل مرکز خدمات استان قدردانی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه این دیدار از فعالیت‌های مرکز خدمات و دغدغه‌مند بودن این مرکز نسبت به مشکلات طلاب قدردانی کرد.

همچنین پیش از این دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با آیت الله سید محمد تقی آل هاشم از علما و معمرین استان آذربایجان شرقی دیدار و از سال‌ها تلاش تبلیغی ایشان قدردانی کرد.

گفتنی است، حضور در مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران حضرت ولی‌عصر(عج)، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در مدرسه علمیه برادران و مراسم بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان بناب از برنامه‌های رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این شهرستان بودند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات