۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۳۱۲۶۸
امام جمعه موقت اصفهان:

اشرافی گری مسؤولان مانع توجه به مردم می‌شود

اشرافی گری مسؤولان مانع توجه به مردم می‌شود
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به ضرورت تدابیر دولت برای مقابله با بلایای طبیعی و رسیدگی به آسیب دیدگان، گفت: اشرافی‌گری مسؤولان باعث غفلت از مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با انتقاد از فاصله طبقاتی در جامعه، گفت: یک نفر در سحرگاه در خیابان‌ها مشغول به نظافت معابر و جارو کردن خیابان است با حقوق 2 میلیون تومانی اما افرادی که کارآمدی چندانی هم ممکن است نداشته باشد حقوق های نجومی دریافت می‌کنند.

وی خوی اشرافی‌گری و کاخ نشینی را عامل جدایی مسؤولان از مردم و غفلت آنها از دغدغه ها و مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: مسؤولان وظیفه دارند فکر حفظ جان و مال مردم و بهبود زندگی آنها باشند، مسؤولانی که به فکر کاخ نشینی هستند از مردمی که در سیل و زلزله آسیب دیدند و امروز در شرایط نامساعدی زندگی می‌کنند غافل هستند و این گناهی نابخشودنی است.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به بی تدبیری مسؤولان در مواجهه با بلایای طبیعی نظیر سیل اخیر در خوزستان، خاطرنشان کرد: این وظیفه مسؤولان است که در مقابله با بلایای طبیعی تمام تدابیر لازم را اتخاذ کرده باشند اجازه ندهند مردم با مشکلات متعدد مواجه شوند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه بنابر فرموده قرآن کریم هرکسی در مسیر خدا گام بردارد عزیز خواهد شد، اظهار کرد: یکی از محبوب‌ترین افراد در کشور ما و در جهان رهبر معظم انقلاب است، با یک اشاره ایشان ممکلت تکان می‌خورد و این موضوع در سطح بین المللی نیز وجود دارد، وحشت دشمنان از امام خامنه‌ای به دلیل جایگاه ایشان درون قلب ملت‌ها است.

وی فرا رسیدن ولادت حضرت عیسی مسیح را به همه مسیحیان جهان و کشور تبریک گفت و افزود: فرق ما با دیگران در این است که برای همه ادیان و انبیا ارزش قائل هستیم، امروز صهیونیست‌ها در تلاش برای نفوذ به جامعه مسیحی هستند اما مسیحیان باید همواره ادامه دهنده مسیر پیامبر خود باشند چرا که صهیونیزم به هیچ چیز پایبند نبوده و اهل قتل و غارت است که این با دین مسیحیت همخوانی ندارد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات