۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۶۳۱۳۸۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تعامل و همفکری رمز موفقیت تشکل ها است

تعامل و همفکری رمز موفقیت تشکل ها است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه وحدت و همفکری تأکید کرد و گفت: تعامل و همفکری رمز موفقیت تشکل ها و عامل رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعداز ظهر شنبه در دیدار جمعی از نمایندگان تشکل های دانشجویی و فارغ التحصیلان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ایمان قوی، تفکر و روشنگری رمز موفقیت است.

وی عنوان داشت: تشکل های مختلف استان با همکاری و همدلی باید به چشمه جوشانی تبدیل شوند که خروشان به سمت نماز جمعه می آیند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: همدلی، تعامل و همفکری سبب موفقیت بوده و موجب گشوده شدن درهای رحمت الهی به روی انسان می شود.

وی با اشاره به وجود رویش های معنوی در استان لرستان افزود: وجود این رویش ها امیدوار کننده بوده و در سایه تعامل و همفکری می توان اقدامات بزرگی انجام داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افق انقلاب را بسیار روشن خواند و اظهار داشت: وجود رویش های معنوی در این راستا نقش آفرین است.

وی ادامه داد: در سایه برنامه ریزی، تفکر و اجرای درست می توان به اهداف دست یافت و رویش های معنوی باید یکدیگر را پیدا کنند و با تعامل در این مسیر گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از ایمان، بصیرت و ولایتمداری به عنوان یک اصل و اساس یاد کرد و گفت: مسأله روشنگری از دیگر مواردی است که در رسیدن به اهداف و حل مشکلات ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات در هر زمینه ای باید مشکلات از سوی کارگروه ها، ریشه یابی و راه های پیشگیری آنها بررسی شود و در این راستا داشتن تعامل و همدلی ضروری است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات