۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۶۳۱۴۰۲
حجت الاسلام جلالیان:

برای مقابله با دشمن باید همیشه بیدار و هوشیار باشیم

برای مقابله با دشمن باید همیشه بیدار و هوشیار باشیم
استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد که در شرایط کنونی جامعه هر شب، شب عملیات است و ما باید برای مقابله با دشمن بیدار و هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالناصر جلالیان استاد حوزه علمیه قم شنبه شب در مراسم «یلدایی با شهدا» به همت گروه جهادی قیام با مسؤولیت امیر علی پور که امشب با حضور خانواده های معظم شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد، با اشاره به سیره شهدای بزرگوار گفت: امشب به نشانه تجدید بیعت با شهدای عزیز دفاع مقدس و مدافع حرم گرد هم آمده ایم.

وی خاطرات شهید «رضا قندالی» را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: شوخی و خنده از ویژگی های بارز این شهید گرانقدر است زیرا ایشان لبخند را بر لب های همه رزمندگان برای رضای خداوند جاری می کرد.

حجت الاسلام جلالیان تأکید کرد: با دقت در سیره شهدای گرانقدر درمی یابیم که در همه امور باید خداوند متعال را مد نظر قرار دهیم و همواره برای رضای او در مسیرهای مختلف گام برداریم.

راوی دفاع مقدس اضافه کرد: امروز باید توجه داشته باشیم که لبخند و شادی را برای رضای خداوند بر لب های ملت به ویژه خانواده های شهدا جاری کرده و از این طریق آلام و مشکلاتشان را مقداری آسان کنیم.

وی در پایان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون آمادگی ملت برای عملیات در عرصه های گوناگون ابراز داشت: در شرایط کنونی هر شب، شب عملیات است و ما باید برای مقابله با دشمن بیدار و هوشیار باشیم.

گفتنی است در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم شهید دهقانی، شهید سراجی، شهید عربی و شهید روشنایی همچنین از مادران شهید آل ایوب شهید اخوان و محمدی دعوت و تجلیل شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
دشمن شناسی از اصول اعتقادات و مبانی نظام اسلامی است
0
0