۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۳۱۶۳۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

بصیرت و هوشیاری مردم مهم ترین عامل حفظ امنیت کشور است

بصیرت و هوشیاری مردم مهم ترین عامل حفظ امنیت کشور است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: مردم با بصیرت کشورمان علیرغم این که نسبت به افزایش قیمت بنزین معترض بودند، اما در تبعیت از رهبری صف خود را از صف ضد انقلاب جدا کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مجموعه حفاظت فرودگاه های استان، گفت: دستور تأسیس حفاظت هواپیمایی به دستور امام راحل اقدام ارزشمندی بود که خوشبختانه با آثار و برکات بسیاری نیز همراه بوده است.
 
وی این اقدام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را از جمله دستورات اساسی امام راحل عنوان کرد و افزود: این دستور امام راحل نشان می‌دهد که وجود این مجموعه در سطح فرودگاه‌های کشور تا چه اندازه ضروری بوده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که وظیفه مجموعه حفاظت فرودگاه‌ها بسیار با اهمیت و حساس است، خاطرنشان کرد: فعالیت نیرو‌های حفاظت فرودگاه‌ها مجاهدت در راه انقلاب و نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که برخی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام اسلامی، با خیر و برکت برای کشورمان همراه بوده است، تصریح کرد: ربایش هواپیما موجب شد امام خمینی (ره) با هدف تقویت حفظ امنیت پرواز‌ها و همچنین حفظ جان مسافران، دستور تأسیس مجموعه حفاظت فرودگاهی را صادر کنند.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که با مجاهدت فرزندان انقلاب در مجموعه حفاظت فرودگاه‌ها شاهد حفظ امنیت مسافران و همچنین تقویت امنیت پرواز‌ها در سطح کشور هستیم، خاطرنشان کرد: این نوع مجاهدت به طور حتم با اجز و پاداش بسیاری نزد خداوند متعال همراه خواهد بود.
 
وی با بیان این که دشمن هر روز با ترفند‌ها و توطئه‌های جدید به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: مجموعه حفاظت فرودگاهی باید با هوشیاری و روزآمد کردن خود ضمن شناخت شیوه‌های دشمن در جهت خنثی سازی توطئه‌های آن‌ها گام بردارند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن همه توان خود را برای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفته است، افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که دشمن امروز دنبال می‌کند تضعیف امنیت در کشورمان است که باید هوشیار باشیم.
 
امام جمعه ساری با بیان این که حوادث اخیر در کشور نشان داد که دشمن چگونه به دنبال از بین بردن امنیت و آرامش ملت ایران است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیرو‌های مسلح کشورمان در آمادگی و هوشیاری کامل قرار دارند و با هر گونه عوامل ناامنی برخورد قاطع خواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در حفظ امنیت، کارایی و شایستگی خود را به خوبی نشان دادند، افزود: در همین حوادث اخیر، تلاش‌ها و مجاهدت‌های این مجاهدان موجب خنثی شدن فتنه و توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی شد.
 
وی با بیان این که هدف دشمن ایجاد آشوب داخلی و ضربه زدن به انقلاب بود، تصریح کرد: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی پس از رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری، صف خود را از صفوف ضد انقلاب و اغتشاش گران جدا کردند و از سوء استفاده دشمن جلوگیری کردند.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان علیرغم این که نسبت به افزایش قیمت بنزین معترض بودند، اما در تبعیت از رهبری و ولایت صف خود را از صف ضد انقلاب جدا کردند، گفت: همین امر موجب شد تا فتنه و دسیسه دشمن خنثی شود.
 
وی در ادامه سخنان خود همچنین به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبری در آن دیدار از مردم فهیم در حوادث اخیر تشکر کردند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات