۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۳۱۷۵۱
پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می‌کند؛

تحولات هنر در عصر فضای مجازی

تحولات هنر در عصر فضای مجازی
دومین جلسه سلسله نشست‌های عصر فضای مجازی و جهان آینده به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و پژوهشگاه فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، دومین جلسه از سلسله نشست‌های عصر فضای مجازی و جهان آینده به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و پژوهشگاه فضای مجازی برگزار می‌کند.

این نشست با موضوع تحولات هنر در عصر فضای مجازی و با حضور سید حسين شهرستانی، مدیر گروه حکمت هنر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، سید مهدی ناظمی قره باغ، مدیر مدرسه عالی علوم انسانی روزگار نو و مجید سلیمانی ساسانی، پژوهشگر مطالعات فرهنگ و رسانه برگزار خواهد شد.

 

تحولات هنر در عصر فضای مجازی

 

مجید سلیمانی ساسانی، مدیر گروه مطالعات رسانه پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، در زمینه ضرورت برگزاری این همایش گفت: اکنون سوالی که مطرح است، این است که جهان هنر در رویارویی با این جهان جدید با چه امکان‌هایی روبه‌رو شده و از منظر دیگر، چه تحولات و تطوراتی را پیش‌ روی خود می‌بیند؟ در عین‌حال، این جهان جدید، در عرصه عواطف و احساسات انسانی و روایت هنری تجارب و زیبایی‌شناسی انسان متجدد چه نقشی را ایفا می‌کند؟ در این نشست سعی خواهیم کرد که تاملی بر این پرسش‌ها داشته باشیم.

لازم به ذکر است که این نشست، ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 1398/10/4 در انتهای خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، طبقه دوم در سرای شهید آوینی برگزار می‌گردد. /882/ 302/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دانشی
Iran, Islamic Republic of
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
خبر این نشست را در رسا بگذارید لطفا
0
0