۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۳۱۷۵۶
حاجتی مطرح کرد؛

نقش پررنگ سپاه و بسیج در حل مشکلات آبگرفتگی شهرستان کارون

نقش پررنگ سپاه و بسیج در حل مشکلات آبگرفتگی شهرستان کارون
معاون هماهنگ کننده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بسیجیان و خادمین شهدا در بحران‌هایی همچون سیل و آب گرفتگی به کمک مردم می‌شتابند و نقش پررنگی دارند.
سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بارش باران شدید در روز‌های گذشته در اهواز و مشکل آبگرفتی در برخی مناطق همچون شهرستان کارون اظهار داشت: با توجه به بارش شدید باران و ورود آب و فاضلاب به منازل مردم در منطقه کارون و به وجود آمدن مشکلات ترددی، بار دیگر نیرو‌های بسیج، سپاه و خادمین شهدا که در طول سال در یادمان‌های دفاع مقدس به زائران خدمات رسانی می‌کنند، به کمک مردم شتافتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور دانش آموزی در استان خوزستان در حال برگزاری است، افزود: آبگرفتگی در یادمان‌های دفاع مقدس روی نداد و اردو‌های راهیان نور همچون گذشته در حال برگزاری و هیچ مشکلی در روند برگزاری آن به وجود نیامده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در مشکل پیش آمده در شهرستان کارون با پمپ‌های تخلیه آب حضور پیدا کرده و نقش پررنگی در رفع مشکلات داشتند، ادامه داد: خادمین شهدا در آبگرفتگی اخیر سیل فروردین ماه استان، با جان و دل به مردم خدمت کردند.

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه بسیجیان و خادمین شهدا در بحران‌هایی همچون سیل و آب گرفتگی به کمک مردم می‌شتابند، تصریح کرد: امروزه اردو‌های راهیان نور بستر مناسبی برای تربیت جوانان انقلابی شده تا در مواقع بحرانی، به کمک مردم بشتابند و بار دیگر ثابت کنند که در راه خدمت به کشور، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمن نتوانسته میل و اراده آنان را در خدمات رسانی به مردم کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان کارون در حال عادی شدن است، گفت: از مسؤولان درخواست امکانات لازم جهت رفع سریعتر مشکل آب گرفتگی شهرستان کارون را داریم با این حال نیرو‌های زیادی در حال تلاش برای کمک به مردم هستند، اما رساندن امکانات اهمیت دارد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات