۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۳۱۸۶۱
متقی‌فر:

باید افراد دیندار، متعهد و متخصص متصدی امور شوند

باید افراد دیندار، متعهد و متخصص متصدی امور شوند
متقی‌فر گفت: ما دوست داریم افراد دیندار، متخصص و متعهد و مسئولیت‌پذیر به قدرت دست پیدا کنند حتی اگر از جبهه پایداری نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری امروز در نشست خبری که در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت:‌ در راستای بزرگداشت حماسه ۹ دی هشتم دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ در مسجد امام صادق(ع) میدان فسطین با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی مراسم بزرگداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۹ دی همچون ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران داخلی و خارجی بود مردم در این روز نشان دادند که به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام اعتقاد دارند.

متفی‌فر با بیان اینکه برخی مدعیان حقوق شهروندی در رسانه‌های خود از کنار حماسه 9 دی خاموش عبور می‌کنند، گفت: تبیین ابعاد ۹ دی فرهنگ مقاومت را تقویت می‌کند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه رسانه‌ها باید به مساله ۹ دی توجه خاص داشته باشند و به آن بپردازند، عنوان کرد:‌ هر جریانی که ۹ دی را درک نکند از سوی مردم حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۹ دی اسلام پیروز شد و به گونه‌ای که حتی دشمنان هم مجبور شدند بر حضور مردم اعتراف کنند، ابراز کرد: مردم حماسه بزرگ ۹ دی را خلق کردند اما متاسفانه رسانه‌های به جای مردم به سلبریتی‌ها توجه می‌کنند.

متقی‌فر با بیان اینکه خون امام‌حسین(ع) در رگ‌های مردم می‌جوشد، اظهار کرد: در ۹ دی جمهوریت علیه اشرافیت برانداز به پا خواست و آن را کنار زد.

سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که چرا ۹ دی را روز اتحاد اعلام نمی‌کنید، عنوان کرد: ۹ دی در درون خود، اتحاد ملی را دارد.

وی با بیان اینکه حصرشدگان توبه نمی‌کنند، اظهار کرد: از نظر شرعی حکم این افراد اعدام است، در شورای شهر تهران برخی اصحاب فتنه حضور دارند که پرونده امنیتی آن‌ها هنوز باز است،‌ هیچ نظام دموکراتیکی این مساله را قبول نمی‌کند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه گفتمان امام راحل هویت جبهه پایداری است، ابراز کرد: ما دنبال گسترش گفتمان امام راحل هستیم زیرا نمی‌خواهیم استکبار ما را ببلعد، بنابر اعتراف مذاکره کنندگان دشمنان در مذاکرات تحریم‌ها را افزایش دادند، امروز وقت رفراندوم گذاشتن برای مذاکره‌کنندگان است.

متقی فر در پاسخ به سوالی درباره انتخابات مجلس عنوان کرد:‌ لیست واحد اولویت ما است، رفتار سیاسی پیامبر(ص) الگوی ما است، ما می‌‌خواهیم قدرت و اطلاعات کشور در اختیار منتخبین قرار گیرد و افراد دیندارِ، آگاه و توانمند متصدی امور شوند.

وی افزود: ما دوست داریم افراد دیندار، متخصص و متعهد و مسئولیت‌پذیر به قدرت دست پیدا کنند حتی اگر از جبهه پایداری نباشند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه وحدت و اتحاد دستور قرآن است و جبهه پایداری طبق قرآن عمل می‌کند، گفت: بر همین اساس اگر شخصی متوجه شود فرد دیگری مسئولیت او را بهتر انجام می‌دهد باید از قدرت کناره‌گیری کند.

متقی فر در پایان اظهار کرد: جای تعجب است که به قول عراقچی هنوز برجام از آی‌سی‌یو بیرون نیامده دولتی‌ها پیگیر FATF هستند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات