۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۳۱۸۶۴

طرح شهید «رهنمون» در مناطق محروم شهرستان پارس‌آباد اجرا می‌شود

طرح شهید «رهنمون» در مناطق محروم شهرستان پارس‌آباد اجرا می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: طرح شهید رهنمون در راستای ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان به مردم در مناطق محروم شهرستان پارس‌آباد مغان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ حسن نوری در بازدید از طرح ویزیت رایگان در شهرستان پارس‌آباد مغان اظهار داشت: طرح شهید رهنمون در راستای ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان به مردم در مناطق محروم شهرستان پارس‌آباد مغان اجرا می‌شود.

وی از ویزیت رایگان محله شهید مطهری شهرستان پارس‌آباد خبر داد و افزود: ویزیت رایگان اهالی محلات محروم پارس‌آباد با محوریت محله محروم شهید مطهری این شهرستان در قالب طرح شهید رهنمون ادامه دارد.

نوری خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و محرومیت‌زدایی را یکی از اولیت‌های شاخص بسیج دانست و تصریح کرد: خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به مردم مناطق محروم یکی از اولیت‌های شاخص و مهم بسیج است و این طرح به همت بسیج سازندگی و با همکاری و مشارکت بسیج جامعه پزشکی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: اجرای این طرح در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد قرار گرفته است و از ابتدای سال جاری تاکنون به‌صورت مستمر ویزیت رایگان اهالی در محلات کم برخوردار شهرستان ادامه دارد.

وی با اشاره به سایر طرح‌های بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم در سطح شهرستان پارس‌آباد مغان طرح‌های متنوعی از جمله طرح واکسیناسیون رایگان احشام و دام با همکاری دامپزشکی و طرح همگام با کشاورز نیز در حوزه کشاورزی اجرا می‌کند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات