۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۳۲۰۱۵
نماینده مردم بیرجند در مجلس خبر داد؛

تصویب طرح استفساریه برای ایثارگران در مجلس شورای اسلامی

تصویب طرح استفساریه برای ایثارگران در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: امروز طرح استفساریه برای ایثارگران در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که در ادامه به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز طرح استفساریه برای ایثارگران در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که در ادامه به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

وی گفت: در صورتی که شورای نگهبان آن را تصویب کند و مغایر با قانون اساسی شهر تشخیص ندهد این طرح بلافاصله بعد از آن اعمال می‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: استفساریه برای برنامه ششم توسعه است که در واقع یکی از بندهای آن نیز استفساریه تبصره یک بند «ذ» ماده 87 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: در مورد طرح مباحث زیادی مطرح شد و اشکالات و ابهاماتی نیز داشته که این استفساریه در مجلس شورای اسلامی به عنوان تفسیر قانون برنامه پنج ساله تصویب شده است.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت استخدامی مقرر در تبصره یک بند «ذ» ماده 87 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران شامل کلیه مشمولان مندرج در ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات