۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۳۲۰۱۹
مروتی:

کنترل جمعیت نقشه دشمنان برای فروپاشی اقتدار ملت ایران است

کنترل جمعیت نقشه دشمنان برای فروپاشی اقتدار ملت ایران است
پژوهشگر حوزه جمعیت با بیان اینکه کنترل جمعیت نقشه دشمنان برای فروپاشی اقتدار ملت ایران است، گفت: سالانه ۲۵۰ هزار سقط جنین غیر قانونی در کشور صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین مروتی پژوهشگر حوزه جمعیت امشب در همایش «بحران جمعیت؛ تنظیم خانواده و راهکارهای غلبه بر آن» که در مصلی قدس قم برگزار شد با اشاره به مسأله انقلاب جنسی در غرب گفت: غربی ها مسأله فساد جنسی را نه تنها پذیرفته اند، بلکه آن را به یک ارزش تبدیل کرده اند و باید گفت که عادی سازی مسائل مربوط به فساد جنسی در این زمینه نقش گسترده ای داشته است.

امروز باید مراقب باشیم که تحت تأثیر هجمه های رسانه ای غرب مسأله فساد جنسی در کشور عادی سازی نشود، چراکه همه سبک زندگی را تحت تأثیر قرار داده و آسیب های فراوانی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسأله انقلاب طلاق در غرب تأثیر بسزایی بر فروپاشی بنیان خانواده داشت، ابراز داشت: همچنین مسائلی همچون کنترل بارداری و قرص های ضد بارداری نیز تأثیر بسیاری بر کانون خانواده در غرب گذاشت.

مروتی با اشاره به اینکه اگر فساد جنسی در جامعه ای عادی شود بدون شک ضد ارزش هایی همچون ازدواج دیرهنگام، عدم بارداری و ازدواج سفید به ارزش تبدیل خواهد شد، عنوان کرد: اگر در جامعه با مسائلی همچون موارد مذکور مقابله نشود با آسیب های بسیاری مواجه خواهیم شد.

این جامعه شناس با بیان اینکه سالانه 250 هزار سقط جنین غیر قانونی در کشور صورت می گیرد، اظهار داشت: امروز باید درصدد جمعیت جوان و خانواده مستحکم باشیم؛ امروز به اذعان غربی ها مسأله افزایش جمعیت تأثیر مستقیم بر قدرت اقتصادی دارد، بنابراین کاهش جمعیت اقتصاد جامعه را فلج می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن جمعیت و خانواده را مورد هدف قرار داده است، ابراز کرد: امروز متأسفانه برخی نمایندگان مجلس نیز به جای تسهیل مسأله ازدواج در کشور درصدد افزایش سن ازدواج به بهانه های مختلف برآمده اند؛ این در حالی است که با بررسی های لازم و محققانه پی برده ایم که پایدار ترین ازدواج ها آن ازدواجی است که در زیر 18 سال صورت می گیرد.

مروتی با بیان اینکه نگاه امام خمینی(ره) به مسأله جمعیت یک نگاه تمدنی است، خاطرنشان کرد: امام راحل هیچگاه با مسأله کنترل جمعیت موافق نبوده اند و ما حتی یک دستخط از ایشان مبنی بر موافقت نداریم؛ ایشان همواره بر مسأله فرزندآوری تأکید داشته اند.

استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه کنترل جمعیت نقشه دشمنان برای فروپاشی اقتدار ملت ایران است، جمعیت را مهم ترین مؤلفه قدرت ملی دانست و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب نیز بر مسأله افزایش جمعیت تأکیدات بسیاری دارند.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه امروز برخی مسؤولان ضد سیاست افزایش جمعیت عمل می کنند، اضافه کرد: برخی قوانین تنظیم خانواده چندین سال در مجلس باقی مانده است و با توجه به عملکرد برخی افراد درمی یابیم که نوعی دیدگاه های سیاسی و مغرضانه پشت این قضایا نهفته است./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ربابه
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
نسل زیاد کردن قول موسی بن جعفر است صحیح میفرمایید
2
2
هانیه از کاشمر
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
منظورتون چیه که ازدیاد نسل قول امام کاظم است؟
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
افرادی که دیر ازدواج می کنند، از سوی اعضای خانواده به عنوان فردی سربار و فاقد مسئولیت‌پذیری یا خودکارآمدی لازم جهت تشکیل و اداره‌ی امور زندگی در نظر گرفته می‌شوند.
2
2
حامی کالای با کیفیت ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
پسر یا دختری‌که ازدواج آن‌ها به تأخیر افتاده‌است قدرت کنترل غرایز جنسی را نخواهد داشت.
1
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
افرادی که ازدواج دیرهنگام دارند، از ثمرات یک زندگی رضایت بخش، ایمن، لذت بخش، توام با شادکامی و بهزیستی روانی برخوردار نبوده و همیشه یک نوع بلاتکلیفی و فاقد هویت و به نوعی سردرگمی را تجربه می‌کنند.
1
2
مسروری
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
جوانان مجرد سن بالا در صورت عدم پایبندی به اصول اخلاقی، اکثرا با لذت طلبی‌ها و کام جویی‌های بدلی به دنبال تکیه گاه‌های غیر حقیقی هستند تا از فشارهای روانی آسوده شوند، یا به نوعی آن را تعدیل کنند.
1
2