۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۳۲۰۹۲

۵۸ دهستان تحت پوشش قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قرار می‌گیرند

۵۸ دهستان تحت پوشش قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قرار می‌گیرند
سردار سالاری گفت: ۵۸ دهستان را در هرمزگان به زودی تحت پوشش قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران قرار خواهیم داد تا از این طریق عمران و آبادی آنها را دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار اباذر سالاری در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برکاتی که کنگره ملی 1500 شهید والامقام استان هرمزگان دارد، تقویت رویکرد مجموعه سپاه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی بود.

وی افزود: کار محرومیت زدایی با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار هرمزگان انجام شده است و به امروز شاهد افتتاح بخشی از پروژه‌ها به صورت همزمان بودیم.

سالاری بیان کرد: بالغ بر 50 میلیارد تومان در پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه امام سجاد استان هرمزگان هزینه شده است و ان شاءالله اعتبار بسیار خوبی را هم در آینده خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: بیش از 58 دهستان در آینده تحت پوشش قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خواهیم برد تا بتوانیم بحث عمران و آبادانی مناطق را دنبال کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان خاطرنشان کرد: عمدتا با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی طرح‌ها را دنبال می‌کنیم و پروژه‌هایی که اجرا می‌شود بیش از 4 هزار شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم پیش بینی شده است که در استان ایجاد کند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات