۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۳۲۱۴۶
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی برگزار شد

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی برگزار شد
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور اهالی فرهنگ و رسانه در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  آیین اختتامیه چهارمین جشنواره  رسانه ای ابوذر خراسان رضوی با حضور صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان شهری و اصحاب فرهنگ و رسانه امروز در تالار شهر برگزار شد.

ناصر نعمتی، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر به ارسال 2 هزار و ۳۸۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره اشاره و اظهار کرد: این حضور گسترده رسانه های مختلف استان در این جشنواره نشان دهنده ظرفیت های رسانه ای در تمام نقاط استان است.

نعمتی با اشاره به میزان مشارکت در چهار دوره برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خراسان رضوی، گفت: در دوره اول برگزاری این جشنواره ۳۷۰ اثر، دوره دوم به یک هزار 343 اثر، در جشنواره سوم یک هزار و 966 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و امروز در چهارمین دوره این جشنواره دو هزار 384 اثر ارسال شده است.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر 62 درصد آثار ارسالی به این جشنواره را مربوط به رسانه های فعال در مشهد بیان و ابراز کرد: ۱۹۲۰ اثر از رسانه های رسمی و ۴۶۴ اثر در قالب رسانه هایی که به صورت رسمی فعالیت نمی کنند به جشنواره رسید.

وی جشنواره ابوذر را موضوعی دانست و گفت: در این جشنواره داوری براساس موضوع بوده و عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب، رونق تولید، پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی، زیارت، فرهنگ میزبانی و فرهنگ شهروندی و آسیب‌های اجتماعی موضوعاتی بودند که در جشنواره ابوذر مورد بررسی قرار گرفتند.

گفتنی است در این جشنواره از برگزیدگان و پیشکسوتان عرصه خبر تجلیل به عمل آمد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات