۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۶۳۲۱۸۲
عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان:

فضای مجازی مانع ازدواج پایدار است

فضای مجازی مانع ازدواج پایدار است
فضای مجازی مانع ازدواج پایدار و صحیح می شود زیرا تنوع طلبی را بین مردم در تمام دنیا افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر فرشته روح افزا در دومین همایش بانوان فعال در عرصه هیات که در سالن وصال مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، افزود: در غرب با اینکه قوانین خوبی دارند و خوب هم اجرا می کنند اما زندگی های پایداری وجود ندارد و در این کشورها نگاه به زن جنسی است و عشق پایدار وجود ندارد.

وی بیان کرد: امروز به نحوی شده که زنان باید دائما خود را در سختی بیندازد و به دنبال رژيم های لاغری و آرایش و پیرایش باشند در صورتی که رسالت زن در اسلام این نیست.

صدا وسیما متناقض با آیات قرآن عمل می کند
وی بیان کرد: متاسفانه در کشور ما و در دنیا به گونه ای شده که متناقض با آيات قرآن عمل می شود و به عنوان مثال نگاه به نامحرم در همه برنامه های تلویزیونی در کشور اسلامی ما و تمام کشورهای اسلامی دیگر امری عادی شده است.

روح افزا ادامه داد: به عنوان مثال در کشور ما می گویند آمار ایدز بالاست اما هیچ کنترلی در آرایشگاه ها و دیگر مراکز نیست و به جای کنترل ها، سند ۲۰۳۰ را در مهد کودک ها آموزش می دهند که کودکان از پنج سالگی، آموزش های اولیه جنسی را بیاموزند که خانواده ها با این روش از هم پاشیده می شود و آمار طلاق افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه اگر ما حق و حقوق اسلامی را بیان کنیم، زنان غربی به دین اسلام روی می آورند، تاکید کرد: بنده برای زنان غربی آموزش داشتم و حق و حقوق زنان را بیان کردم و آنان باورشان نمی شد که زنان در کشور ما می توانند شغل نداشته باشند و ناملایمت های اشتغال را نمی چشند.

وی افزود: اما هم اکنون جامعه، ما را هم به سمتی می کشاند که باید دوشادوش مردان با هر حقارتی کار کنیم.
زنان دنیا نیازمند ندای اسلام هستند

وی تاکید کرد: نه فقط مسلمانان بلکه زنان دنیا نیازمند ندای اسلام هستند اما دشمنان نمی خواهند صدای اسلام به گوش زنان عالم برسد و زن نجات پیدا کند به عنوان مثال همسر بنده آقای حاتمی دانشمند فضایی بود و با شهید شهریاری و تهرانی مقدم فعالیت می کردند که توسط اسرائیل در حجی که حادثه منا اتفاق افتاد، شناسایی و دستگیر کردند و پس از شکنجه وی را به شهادت رساندند زیرا نمی خواستند کشوری که اسم اسلام روی آن است رشد کند.

وی با بیان اینکه هیأت می تواند در عرصه های مختلف حرف داشته باشد، گفت: اگر هیأت تلاش نکند سبک زندگی غربی مانند سیلی ما را می برد.

وی گفت: دغدغه دانشگاه ها اجرای سند ۲۰۳۰ و اردوهای مختلط و این مسائل است و ما در این دوره از وزارت ارشاد به فیلم های مثل مطرب می رسیم لذا از وزارت ارشاد به جایگاه والای اسلام نمی رسیم پس هیأت باید پیام حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را به عالمیان برساند.

روح افزا اظهار داشت: برای اینکه راه درست را برویم باید از ولایت جدا نشویم همانگونه که حضرت زینب(س) حتی با دادن شش ماهه و کتک خوردن و اسارت کشیدن از راه ولایت جدا نشدند.

وی گفت: ما به عنوان هیأتی هنوز پیام حضرت زهرا(س) را به گوش جهانیان نرساندیم و اگر این روش ادامه یابد حضرت مظلوم تر و ناشناخته نشده تر از این که هست می ماند.

بانوان هیأتی علاج دردهای بانوان دنیا باشند
وی با تاکید براینکه هیأت باید پاسخگوی خانواده های شهدا باشد، گفت: هیأتی ها نباید به دولت وابسته و درگیر سیاسی کاری باشند بلکه بانوان هیأتی باید علاج دردهای بانوان در دنیا باشند.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت روضه های خانگی هم بیان کرد: ما از کودکی در خانه مان روضه خوانی داشتیم و این اقدام در پذیرش معنویات در ما بسیار اثرگذار بود زیرا این مسائل از کودکی برای افراد نهادینه می شود.

وی به بیان خاطره ای از آن زمان پرداخت و گفت: یک بار روضه خوان منزل ما به من و خواهر و برادرهایم گفت اگر شما نماز می خوانید می توانید نماز شب هم بخوانید و ما هم از مادرمان خواستیم ما را برای خواندن نماز شب بیدار کند در صورتی که به هیچ کدام ما نماز واجب نبود.

وی با بیان اینکه نباید روضه های خانگی را دست کم گرفت؛ گفت: کودکان و جوانان با این روضه ها و مراسم های مذهبی رنگ حسینی می گیرند. /1370/ج

ارسال نظرات