۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۳۲۲۰۶
امام جمعه یاسوج:

مسؤولان زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را فراهم کنند

مسؤولان زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را فراهم کنند
امام جمعه یاسوج با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه، گفت: مسؤولان و مجریان انتخابات زمینه حضور باشکوه مردم را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: شرکت در تمامی انتخابات‌ها یک وظیفه شرعی بوده و شرکت گسترده مردم در این صحنه سیاسی مشت محکمی به دهان دشمنان است

وی با اشاره به هفته سواد آموزی( اول تا هفتم دی ماه)، عنوان کرد: فرمان تشکیل نهضت سواد آموزی از سوی امام خمینی(ره) در سال 58 صادر شد و سواد عامل توسعه، پیشرفت، موفقیت و پویایی یک کشور و جامعه بوده و نرخ باسوادی کهگیلویه و بویراحمد در اوایل انقلاب حدود 30 درصد بود و هم اکنون به بیش از 90 درصد رسیده است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسینی با اشاره به پنجم جمادی الاول مصادف با 11 دی ماه سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ، خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار در واقعه کربلا و نهضت عاشورا نقش روشنگری ایفا کرد و سبب ماندگاری آن شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز پرستار افزود: این قشر از جامعه فرشتگان زمینی هستند و خدمات ارزنده‌ای در عرصه سلامت، بهداشت و درمان ارائه می‌دهند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسینی با اشاره به 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ابراز کرد: ملت ایران در این حماسه مهم سرافراز و سربلند شدند و در مقابل دشمنان زیان دیده و سرخورده شدند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات