۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۳۲۳۳۷
رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق بوشهر:

ماموریت اصلی بسیج سازندگی خدمات‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی است

ماموریت اصلی بسیج سازندگی خدمات‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی است
رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق بوشهر گفت: ماموریت بسیج سازندگی، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، خدمات‌رسانی به مردم، محرومیت‌زدایی و حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر ظهر امروز در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر با اشاره به ظرفیت بسیج سازندگی و مشارکت اقشار مختلف مردم اظهار داشت: در این راستا متخصصان در گروه‌های پزشکی، دانشجویی، محلات، مهندسی در قالب اردوهای جهادی خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه می‌کنند.

وی اردوهای جهادی را بهترین فرصت برای خودسازی جوانان دانست و تصریح کرد: گروه‌های جهادی گفتمان کار و تلاش، عمران و آبادانی را در روستاها نهادینه کرده‌اند و آبادانی نقاط محروم و روستایی از دستاوردهای اردوهای جهادی است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر طرح‌های اردوهای جهادی بسیج سازندگی را اثر بخش دانست و بیان کرد: در مجموعه بسیج سازندگی جوانان مومن و جهادی برای مردم محروم و اقشار نیازمند خدمت می‌کنند.

عباسی‌فر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را از اهداف تشکیل این نهاد دانست و تصریح کرد: خدمات‌رسانی به مردم، محرومیت‌زدایی، حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به حوادث غیرمترقبه از ماموریت اصلی بسیج سازندگی است.

وی هدف دشمنان در جنگ اقتصادی و تحریم‌ها را ناامید کردن مردم در حوزه اقتصادی دانست و افزود: نسخه شفابخش مقابله با ترفند دشمن خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق با توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی و محروم است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت همه اقشار و دستگاه‌های اجرایی را هدف اصلی بسیج سازندگی دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم به مسائل تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی بپردازیم، تنها راه توجه به اوقات فراغت با بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی است.

عباسی‌فر با قدردانی از تلاش گروه‌های جهادی در رسیدگی به نقاط محروم بیان کرد: هیچ مسیری بهتر و سالم‌تر از مسیر گروه جهادی نیست که هم خود و هم خانواده‌ها را در مقابل انواع ترفندها و دسیسه‌ها بیمه کرده‌است که باید قدردان این جوانان باشیم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه کار با نشاط و رغبت کامل، هنر بزرگی است خاطرنشان کرد: این مهم در روحیه جوانان مومن و انقلابی وجود دارد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با تاکید بر توجه به طرح‌های اقتصادی در راستای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: امروز اقتصاد عرصه کارزار از نوع خاص است که اقدام جهادی نیاز دارد.

در این مراسم از گروه‌های جهادی شهید خالدی، شهید حججی و موکب بیت الزهرا(س) بندر دیر قدردانی و سرهنگ عبدالکریم پولادی‌فر به عنوان فرمانده بسیج حوزه قدس شهر دیر معرفی و از خدمات علیرضا پرهیزگار قدردانی شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات