۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۳۲۳۴۱

مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در سنندج برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در سنندج برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی دوشنبه هفته جاری با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی روز دوشنبه هفته جاری با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 دی روز شکست کودتای رنگینی بود که در متن و بطن یک فتنه بسیار پیچیده قرار داشت، افزود: در سال 1388 از چند ماه قبل از انتخابات ریاست‌ جمهوری دهم تدارک گسترده و برنامه‌ریزی‌شده فتنه‌گران برای انجام یک کودتای مخملی یا به تعبیر برخی‌‌ها یک «انقلاب مخملی» یا «انقلاب رنگی» در یک فتنه بسیار پیچیده نهاده شده بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: حرکت هنجارشکنانه فتنه‌گران که در تعارض کامل با اعتقادات و باورهای ارزشی مردم بود، جوشیده از متن و بطن جامعه ایران نبود، بلکه طراحی‌شده و سازمان‌یافته توسط دستگاه‌های اطلاعاتی، جاسوسی استکباری و توسط جمعی نفوذی منافق، عملی و اجرا شد.

وی گفت: در اوج رفتارهای قانون‌گریزانه فتنه‌گران 88، عدم همراهی اکثریت مردم با فتنه‌گران و مدیریت بسیار هوشمندانه و توأم با صبر، صبوری، درایت، خویشتن‌داری و در عین حال قاطعیت و صلابت رهبر معظم انقلاب موجب رسوایی فتنه‌گران و برافتادن نقاب نفاق از چهره و رسوایی‌شان در میان مردم شد.

حجت‌الاسلام سادات خاطرنشان کرد: ملت ایران در سال 88 علی‌رغم فضای غیر قابل تصور فشار جهانی و داخلی، بی‌بصیرتی، دنیاطلبی، سکوت، بی‌تدبیری و بدعهدی برخی خواص، از مواضع اصولی و بر حق انقلاب، حتى یک قدم عقب ننهادند و با کمترین هزینه، پیچیده‌ترین فتنه و کودتای نرم استکبار جهانی را خنثی کردند.

وی بیان کرد: حضور به‌موقع مردم در 9 دی ماه آب سردی بر شعله‌های آتش فتنه‌گران و دشمنان انقلاب بود که ماه‌ها و سال‌ها برنامه‌ریزی آنان، برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب با شکستی بزرگ مواجه شد.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، یوم الله 9 دی ماه در تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی نماد بصیرت، وقت‌شناسی مردم و تبعیت آنان از ولایت فقیه بوده که همواره در تنگناهای گوناگون به الگویی حقیقی و راستین برای حفظ وحدت و ایستادگی یکپارچه در برابر مزدوران و متجاوزان تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام سادات با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در مراسم یوم‌الله 9 دی به‌منظور پاسداشت این روز و بازشناسی ارزش‌های فرهنگی نهفته تاکید کرد: باید مردم شیعه و سنی بار دیگر «اتحاد و همدلی» خود و بیعت ناگسستنی‌شان با رهبر معظم انقلاب اسلامی را با حضور در مراسم دهمین سالگرد این حماسه تاریخی نشان داده و علی‌رغم تمام مشکلات و تنگناهای موجود بر حل قانونی مشکلات و استفاده از توان داخلی به جای نقض قانون و ایجاد هرج و مرج در جامعه تاکید کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات