۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۶۳۲۳۷۳

9دی نماد بیعت ناگسستنی مردم ایران با رهبر انقلاب

9دی نماد بیعت ناگسستنی مردم ایران با رهبر انقلاب
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت سالروز یوم الله ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در آستانه سالروز یوم الله ۹ دی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ، بر لزوم توجه به دسیسه های دشمنان علیه انقلاب و ارزش ها تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سالروز حضور میلیونی مردم نه دی؛ یادآور شور و شعف حسینی در تاسوعا و عاشورای ۵۷ را در اذهان عمومی زنده کرد. در ۹ دی مردم فهیم ایران اسلامی با حضور در خیابانها و میادین بار دیگر با پیشوای انقلاب بیعت کرده و با شهدا میثاق بستند و اهداف امام را پاسداشتند.

دشمنان قسم خورده انقلاب که از روز اول این نهضت اسلامی به دنبال ضربه زدن به این حرکت عظیم امت اسلام بودند به شهادت تاریخ بارها و بارها توطئه و فتنه گری نمودند و هر بار که استکبار و صهیونیزم و اذناب منافق داخلی آنان دست به خیانت زدند از دست پرقدرت مردم ایران سیلی سخت خورده و ۹ دی نیز سیلی ملت بزرگ ایران بر چهره منفور آمریکا بود.

منافقین کوردل با هجمه به اعتقادات و شعائر مذهبی مردم نقاب از چهره گشودند و ماهیت پلیدشان را برای چندمین بار بر ملا ساختند. راستی روزهای سختی بود که دیدیم منافقین ابدان جوانان مظلوم بسیجی را مثله می‌کنند و به خیمه‌های عزاداری امام حسین حمله ور می‌شوند.

قرآن‌ها در مساجد را به آتش می‌کشند و به نوامیس مردم تعرض و جسارت می‌کنند…

همه اینها بر آن شد تا خشم انقلابی مردم و غیرت دینی ایشان این توطئه‌ها را بی‌جواب نگذارد و نقشه آنان را نقش بر آب نمایند.

ما هر ساله ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع وطن بر خباثت‌های فتنه انگیز آمریکا، اسرائیل و نفوذیان وابسته آنان لعن و نفرین می‌نماییم و با بزرگداشت یوم الله ۹ دی، دین خود را نسبت به خون مقدس شهداء در معرض چشم جهانیان قرار می‌دهیم.

اعلام می‌داریم دشمنان قسم خورده ما بدانند تا آخرین نفر و تا آخرین قطره خونمان در پای درخت تنومند انقلاب اسلامی ایستاده و با رهبری‌های خردمندانه امام خامنه‌ای«مدظله العالی» کشتی انقلاب را در ساحل پیروزی نهایی پیش بینی می نماییم.

به یقین این هزینه‌های بصیرت مدار زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان می‌باشد که انقلاب اسلامی عهده‌دار آن است.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم

۹ دی ماه ۱۳۹۸

/1370/ج

ارسال نظرات