۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۳۲۳۹۶
حجت الاسلام اسماعیل زاده:

ملت ایران در ۹ دی پایبندی خود به اصل ولایت فقیه را اثبات کردند

ملت ایران در ۹ دی پایبندی خود به اصل ولایت فقیه را اثبات کردند
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، حماسه نهم دی را نماد بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران اسلامی در این روز پایبندی خود را به اصل ولایت فقیه نشان دادند.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، گفت: این حماسه عظیم نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران اسلامی است.
 
وی با بیان این که ملت با بصیرت و ولایی ایران اسلامی تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب خواهند ایستاد، افزود: این ملت هوشیار و با بصیرت در نهم دی سال ۸۸ به دنیا اعلام کردند اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران در روز نهم دی سال ۸۸ حماسه‌ای خلق کردند که در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، بیان داشت: آن حضور باشکوه مردم موجب مأیوس شدن دشمن و شادی قلب امام زمان (عج) شد.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، نهم دی را روز جوشش غیرت دینی و انقلابی جوانان ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ نشان دادند در میان گرد و غبار فتنه دشمن راه اصلی را گم نخواهند کرد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که ملت ایران در نهم دی سال ۸۸ پایبندی خود را به اصل ولایت فقیه نشان دادند، گفت: دشمن به خیال خام خود فکر می‌کرد به بهانه تقلب در انتخابات می‌تواند مردم را از مسیر انقلاب منحرف کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از کلید واژه تقلب در انتخابات برای ضربه زدن به انقلاب و ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور استفاده کرد و افزود: اما رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه و همچنین بصیرت و هوشیاری مردم توطئه دشمن را خنثی کرد.
 
وی با بیان این که حرمت شکنی آشوبگران و فتنه گران موجب خروش ملت ایران در نهم دی سال ۸۸ شد، بیان داشت: ملت ایران با خروش انقلابی خود در برابر کسانی که دست به اهانت و حرمت شکنی زدند با اقتدار ایستادند و از ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع و حراست کردند.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با تأکید بر این که نهم دی، روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای امام راحل و مقام معظم رهبری است، گفت: نهم دی روز شلیک تیرخلاص به پیکر جریان فتنه در سال ۸۸ بود.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم در حماسه نهم دی بار دیگر مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان اعلام کردند، خاطرنشان کرد: دشمن در این روز تاریخی و حماسی شکست سنگینی را از ملت ایران متحمل شد که هیچ گاه فراموش نخواهد کرد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات