۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۳۲۴۸۱

اختتامیه جشنواره ابوذر در اردبیل برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره ابوذر در اردبیل برگزار می‌شود
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: جشنواره ابوذر با تجلیل از نفرات و آثار برتر در پنجمین دوره کاری خود به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار علی لطفی اظهار داشت: جشنواره ابوذر فردا با تجلیل از نفرات و آثار برتر در پنجمین دوره کاری خود به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به این که 25 اثر به عنوان اثر برتر این دوره از جشنواره انتخاب شدند بیان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در پنج دوره توانستیم در راستای ارتقای سطح گزارش‌نویسی شاهد پیشرفت‌های مناسبی باشیم که باید در تمامی زمینه‌های خبرنویسی این مهم تحقق یابد.

لطفی تصریح کرد: سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما و عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی مهمان ویژه این مراسم است و تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری این جشنواره به‌عمل آمده که امید می‌رود مورد رضایت شرکت‌کنندگان باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به‌ویژگی رسانه‌های ارزشمند و انقلابی نیز اشاره کرد و گفت: از مهمترین شاخصه‌های رسانه‌های متعهد، ارزشی و انقلابی بودن و مطالبه‌گری از مسئولان بوده تا در نهایت به بصیرت‌‌افزایی و پویایی بیش از پیش جامعه کمک شود.

لطفی تصریح کرد: استعمار و استکبار با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود در تلاش برای تسط به سایر کشورها است و در این زمینه ارتقای سواد اهالی رسانه و تعهد و تخصص این قشر ضروری است تا نظام سلطه و بدخواهان ملت‌ها به‌ویژه نظام اسلامی ایران به اهداف شوم و پلید خود نرسند.

وی با اشاره به محورهای پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: دفاع مقدس و جبهه مقدس، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، موضوعات آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و حوزه اقدام و محرومیت‌زدایی و مسائل صنفی و دغدغه‌های اجتماعی خبرنگاران از جمله محورهای این جشنواره بود.

رئیس بسیج رسانه‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این جشنواره در 2 بخش کشوری و استانی در نظر گرفته شده بود افزود: آثار برتر و منتخب استانی به مرحله کشوری ارسال می‌شود و تحلیل و بررسی ابعاد گوناگون گام دوم انقلاب اسلامی بخش ویژه کشوری و سازگاری با کم آبی با تکیه بر مدیریت مصرف آب بخش ویژه استانی این جشنواره است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات