۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۳۲۴۸۶

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ایلام برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ایلام برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی چراغی پور اظهار داشت: مراسم حماسه 9 دی در مرکز استان و شهر ایلام ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه 9 دی‌ماه در محل مصلا بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدرضا تویسرکانی» نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ابراز کرد: برنامه‌های امسال بزرگداشت این روز تاریخی با شعار محوری یوم‌الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه همانند این مراسم در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: در تمام پایگاه‌های بسیج استان موضوعات بصیرتی، روشنگری و دینی مطرح می‌شود و در تمام مساجد نیز ائمه جماعت مابین نماز در این زمینه سخنرانی دارند.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با اشاره به اینکه این حماسه با شعار چهل سال ولایتمداری ملت ایران برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم استان در این مراسم میثاقی دوباره با مقام معظم رهبری است و امید داریم مردم استان همچون گذشته با حضور در این مراسم هوشیاری و آگاهی خود را به استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران ثابت کنند.

وی‌ در پایان از اقشار مختلف مردم برای شرکت پرشور و آگاهانه در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که تجلی و نماد ولایت‌مداری و بصیرت مثال زدنی ملت ایران محسوب می شود دعوت کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات