۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۳۲۴۸۹
امام جمعه بوشهر:

مدیران در خدمات‌رسانی به مردم جهادی عمل کنند

مدیران در خدمات‌رسانی به مردم جهادی عمل کنند
امام جمعه بوشهر گفت: مدیران باید از فرصت مسئولیت در خدمات‌رسانی به مردم استفاده و جهادی عمل کنند تا خدمات آنان در جامعه ماندگار بماند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر با قدردانی از تلاش مدیران و مسئولان یکی از ویژگی نظام اسلامی ایران را مردم‌سالاری دینی دانست و اظهار داشت: نظام مردم سالاری دینی به مردم اختیار حضور در انتخابات مختلف شامل انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهرها و روستاها می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی در 40 سال گذشته بیشترین انتخابات نسبت به دیگر کشورها برگزار کرده است افزود: در این 40 سال مردم با حضور و مشارکت حداکثری، دشمنان را ناکام گذاشته‌اند چرا که مردم حضور در این عرصه وظیفه و مسئولیت خود می‌دانند.

امام جمعه بوشهر حضور در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: انتخابات سرنوشت مردم جامعه را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی تعیین می‌کند و مردم بدون شک در انتخابات مجلس در 2 اسفندماه حضور حماسی خود را بار دیگر نشان می‌دهند.

وی توجه به قانون در انتخابات را یک ضرورت دانست و افزود: توجه به قانون زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و منظم را فراهم و تخطی کردن در ان انحراف را ایجاد می‌کند.

آیت الله صفایی بوشهری قانون‌مداری را از توصیه‌های مهم و با اهمیت در عرصه انتخابات دانست و تاکید کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و با امنیت لازمه آن توجه به قانون است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر نقش مهم کاندیداهای انتخاباتی در توجه به قانون را مهم دانست و تصریح کرد: مراعات اخلاق انتخاباتی زمینه انتخاباتی سالم و قانون‌مند را فراهم می‌کند.

امام جمعه بوشهر رعایت تقوی در انتخابات و مراعات قانون را از ضروریات دانست و افزود: با تحقق این مهم مردم همانند انتخابات گذشته با شور و حماسه در این عرصه حضور می‌یابند و با یک حماسه انتخاباتی نشان می‌دهند که دارای بصیرت، هوشمند و ولایت‌مدار هستند.

وی با بیان اینکه جهان استکبار از هم اکنون برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات برنامه‌های خود را آغاز کرده است تصریح کرد: مردم بر خلاف پیش‌بینی‌‌ها و ترفندهای دشمنان بار دیگر حضور حداکثری خود را در انتخابات 2 اسفند نشان می‌دهند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه مسئولان به گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت: خدمات صحیح، صادقانه، موثر و با حساب می‌تواند از مشکلات مردم بکاهد و این رسالت مهم مسئولان و مدیران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر دیدار عمومی و چهره به چهره با مردم برای برطرف کردن مشکلات خاطرنشان کرد: هر چند مسئولان در برطرف کردن مشکلات مردم تلاش می‌کنند ولی ملاقات‌های عمومی با مردم امری مهم و ضروری است که باید فرمانداران و مسئولان دیگر به این مهم توجه جدی کنند.

امام جمعه بوشهر حضور فرمانداران و مسئولان در مساجد و محافل عمومی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، مستمندان و سایر اقشار مردم باید مورد توجه فرمانداران و مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه خداوند یک فرصت مهمی به مسئولان برای ارائه خدمت به مردم داده است گفت: مدیران باید از فرصت مسئولیت در خدمات‌رسانی به مردم استفاده و جهادی عمل کنند تا خدمات آنان در جامعه ماندگار بماند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه کارها باید جهادی باشند افزود: استان بوشهر به توسعه زیرساختی در بخش‌های گوناگون نیاز دارد که باید مسئولان در این عرصه با روحیه و رویه جهادی تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، گره‌گشایی از مشکلات مردم را یکی از مهم‌ترین رسالت مسئولان دانست و افزود: مردم باید فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها را شهروندان مسئول بدانند.

امام جمعه بوشهر تحمل و صبوری در برابر ارائه مطالبات و مشکلات مردم را وظیفه مسئولان دانست و تصریح کرد: خدمات فرمانداران و مدیران در فرصت اندک، پست مدیریت و مسئولیت باید به‌گونه‌ای باشد تا خدمات آن مسئولان در جامعه ماندگار شود.

ارسال نظرات