۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۳۲۴۹۳

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان معرفی شد

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان معرفی شد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه سفیران هدایت نیاز استان است و هدف این مدرسه تربیت مبلغ است که در این استان نیاز به افزایش این مدارس ضروری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز آئین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در این مدرسه دینی، اظهار داشت: امیدوارم با مدیریت جدید حوزه، مسیر موفق مدیر پیشین ادامه پیدا کند و با بهره گیری از تجربیات مدیر پیشین مسیر موفقیت بهتر طی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی افزود: امیدواریم با عنایت ویژه خداوند و حضرت ولی عصر(عج) و با کمک اساتید حوزه مدیریت جدید بتواند اقداماتی مناسب را در راستای پیشرفت حوزه انجام دهد.

امام جمعه زاهدان گفت: مدرسه سفیران نیاز استان است و هدف این مدرسه تربیت مبلغ است که در استان سیستان و بلوچستان نیاز به این مسئله به صورت فراوان دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: ما باید با برنامه بلند مدت به دنبال توسعه حوزه سفیران باشیم و حتی اگر بشود ورودی حوزه‌های علمیه را حوزه سفیران قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی تصریح کرد: ما باید برنامه‌ریزی کنیم تا هرکس که می‌خواهد وارد حوزه‌های علمیه شود از مسیر حوزه سفیران ورود کند و در ابتدا درس تبلیغ را بخواند و پس از آن سطوح بالاتر را تحصیل نمایند.

وی افزود: توجه و اهتمام بیشتر به حوزه سفیران باید خود را در عمل هم نشان بدهد یعنی باید با کیفی‌تر کردن برنامه‌ها مانند دعوت از اساتید مجرب و برگزاری برنامه‌های مفید این را در عمل هم مشاهده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: در تلاش برای تقویت حوزه، هم از نظر جنبه‌های علمی و پژوهشی و هم از نظر جنبه‌های اخلاقی و اعتقادی باشید.

حجت الاسلام والمسلمین محامی افزود: در کنار مسائل علمی و پژوهشی آن چیزی که بسیار مهم است که باید به آن پرداخته شود مسئله اخلاق است و ویژگی خاص و عمده حوزویان نیز که همین مسئله اخلاق است و طلبه‌ای که با اخلاق تر و با ایمان‌تر باشد بیشتر می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار رشد تبلیغ رشد مهارت ها نیز مهم است و در کنار آموزش باید این مهارت ها به کار هم گرفته شود و مبلغین عزیز باید وارد عرصه تبلیغ در جامعه شوند که سود دو طرفه برای مبلغ و مردم دارد.

در پایان این برنامه از زحمات حجت‌الاسلام رسول کهخا سلیم تشکر و حجت‌الاسلام مجید پوراندخت به عنوان مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان معرفی شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات