۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۳۲۵۲۸

راهپیمایی ۹ دی با سخنرانی «عضو شورای نگهبان» در رشت برگزار می‌شود

راهپیمایی ۹ دی با سخنرانی «عضو شورای نگهبان» در رشت برگزار می‌شود
مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در میدان شهدای ذهاب شهر رشت برگزار می‌شود و سخنران این مراسم نیز دهقان، عضو حقوقدان شورای نگهبان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» استان گیلان اظهار داشت: عده‌ای از خواص بی‌بصیرت نظام در سال 88 هزینه زیادی را به کشور وارد کردند و با پیروی از دستورات گمراه‌کننده دشمنان به خیال خام خود درصدد براندازی نظام اسلامی بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان رمز شکست فتنه‌گران در سال 88 را درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم انقلابی ایران دانست و بیان کرد: مردم با حضور بابصیرت خود در روز 9 دی دشمن‌شناسی و فتنه‌ستیزی را به دشمنان نظام اسلامی نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان با حضور به‌موقع توانستند لقب طلایه‌داران بصیرت را از آن خود کنند تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در یوم‌الله 8 دی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‌شود و مردم دیار میرزا کوچک جنگلی نشان دادند که در مقابله با فتنه از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به اینکه مردم برخی رفتارهای تبلیغاتی و کاسبکارانه عده‌ای در جهت تطهیر سران فتنه‌گر سال 88 را قبول ندارند و این اقدامات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت بیان کرد: حماسه‌های ماندگار مردم در ایام‌الله 8 و 9 دی هرگز فراموش نمی‌شود و مردم ایران همواره در صحنه نبرد با دشمنان و فتنه‌گران آماده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز بصیرت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 9 دی و ایام‌الله پیش رو زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال است.

وی از آمادگی تمامی نهادها و دستگاه‌های استان گیلان برای برگزاری راهپیمایی باشکوه 9 دی خبر داد و گفت: مراسم استانی بزرگداشت یوم‌الله نهم دی همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح روز دوشنبه در مرکز استان و میدان شهدای ذهاب شهر رشت برگزار می‌شود و سخنرانی این مراسم نیز برعهده محمد دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست نهم دی‌ماه امسال را با توجه به آشوب‌های اخیر در کشور متفاوت از سال‌های گذشته دانست و بیان داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌‌الله 9 دی باعث امنیت کشور می‌شود لذا حضور حداکثری در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری پرشور و باشکوه حماسه نهم دی‌ به‌کار گرفته‌ایم بیان کرد: علاوه بر حضور همه‌جانبه بسیجیان در کنار مردم، در چندین نقطه از مسیر راهپیمایی سرودخوانی خیابانی را تدارک دیده‌ایم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات