۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۳۲۷۰۴
رئیس سازمان تبلیغات مطرح کرد:

قدم اول تبلیغ درد مردم داشتن است

قدم اول تبلیغ درد مردم داشتن است
حجت الاسلام محمد قمی گفت: سلوک اجتماعی مردم توحیدی است و به فضل الهی روز به روز پیشرفت خواهیم کرد و هر گاه مردم به میدان آمدند گام‌های بلندی برداشتند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم تجمع صدای مردم به مناسبت گرامیداشت ۹ دی در یادمان شهدای گمنام شهرقدس اظهار داشت: روز ۹ دی روز خدا و مقابله با نفاق و شر اشرار و این روز مردم است و در ۱۲ فرودین ۵۸ مردم که به جمهوری اسلامی رای دادند امام(ره) پیامی دادند که امروز نخستین روز حکومت الله است.

وی افزود: ۹ دی یوم الله است چون مردم برای اقامه حق به میدان آمدند و مردمی که قیام کرده‌اند و در مسیر قله‌ها استقامت نشان می‌دهند و عده‌ای دوست ندارند ایستادگی و آقایی مردم را ببینند که پای هزینه‌های مقاومت نیز ایستاده‌اند.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان داشت: سلوک اجتماعی مردم توحیدی است و به فضل الهی روز به روز پیشرفت خواهیم کرد و هر گاه مردم به میدان آمدند گام‌های بلندی برداشتند و مردم حرف دارند و باید حرف مردم را به گوش جان شنید.

قمی گفت: تبلیغ امر طرفینی در اسلام است و باید تفاهم شکل گیرد تا عزم‌ها به سمت اهداف والا شکل گیرد و قدم اول شنیدن و درد مردم داشتن است و اگر مسئول دردمند نباشد نمی‌تواند گرهی را باز کند و خلاصه تبلیغ آن است که مردم عهده دار مسائل خود باشند و انتخاب مردم مهم و محترم است.

وی ادامه داد: لذا دولت، دولت ماست ولی انتخاب مردم است و محترم است و لذا انتخاب‌ها باید عالی تر باشد و به برکت مردم و مجاهدین یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم و پیگیری دردهای مردم امروز به عهده مسوول است.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند حرف خود را چگونه بزنند و صف خود را از اشرار جدا کنند و حساب مردم از مزدوران و مواجیب بگیران و اشرار که مرکز دیالیز را خراب می‌کنند، جداست و متاسفانه در این چند روز ۲ نفر از بیماران مرکز فوت کردند و مردم هرگز مرکز دیالیز و خیریه را خراب نمی‌کنند.

قمی گفت: مردم و حامیان انقلاب صاحب انقلاب هستند و باید پشتیبان و حامی مردم باشیم و نوجوانان و جوانان این کشور قطعا توان آباد کردن کشور و حل آن را دارند و باید میدان به آن‌ها داده شود و ظرفیت‌های ویژه گره‌گشا خواهد بود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور نابخرد آمریکا به مردم ما فشار می‌آورد و سر سلسله ابلیسیان آمریکا است و از دشمنی که با وقاهت از پا درآوردن ایران حرف می‌زند، نمی‌گذریم و مردم گره‌گشا خواهند بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: در مرکز دیالیز عده‌ای خیر برای بازسازی آن پیشگام شده‌اند و ضامن آینده درخشان شهر قدس روضه سیدالشهدا و روضه‌های خانگی است و تا شرک و کفر هست مبارزه است و تا مبارزه است ما هستیم. /882/ 102/

منبع: فارس
ارسال نظرات