۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۳۲۸۶۱
سردار کشکولی:

خون شهدا ضامن تثبیت انقلاب اسلامی است

خون شهدا ضامن تثبیت انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه لرستان دفاع مقدس و خون شهدا را ضامن تثبیت انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که مشکلات کشور با اقتدار حل می‌ شود نه مذاکره.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادواره 52 شهید روحانی استان لرستان شامگاه سه شنبه در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.

مرتضی کشکولی فرمانده سپاه استان لرستان در این مراسم با بیان این که خون شهدا ثمرات زیادی برای اسلام و انقلاب داشته است، اظهار داشت: در دوران جنگ خیلی از اوقات با تعداد کم لشکریان و بدون تجهیزات نظامی کار را پیش بردیم و عملیات ها را انجام دادیم.

سردار کشکولی عنوان کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس تثبیت انقلاب اسلامی بود و اگر می‌ خواستیم آن را با مذاکره و بده بستان های امروزی پیش ببریم قطعا امروز نامی از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی تا به امروز حوادث مختلفی را تجربه کرده است، گفت: فقط یک عملیات کربلای پنج 12 هزار شهید در طول 45 روز تقدیم به اسلام و انقلاب کرد و یا در طول سال 65 نزدیک به 40 هزار نفر از هم رزمان ما به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه استان لرستان مردم کشور را علاقه مند به اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: تا کنون اغتشاشات و فتنه های مختلفی در کشور دیده شده که مردم خط خود را از آنها جدا کردند و امسال نیز در کل کشور در 29 استان و 994 نقطه، 200 هزار نفر اغتشاش کردند هرچند تمام مردم کشور ما به روش ساماندهی سوخت ایراد داشتند ولی اغتشاشگران و فتنه گران همیشه عده کمی هستند.

وی خاطرنشان ساخت: دلیل فشار دشمن بر جمهوری اسلامی کنترل وضعیت نظامی و موشکی ما و از همه مهمتر حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است، چراکه امروز ما از طریق لبنان و سوریه و غزه مناطق مختلف اسرائیل را زیرنظر داریم.

سردار کشکولی با بیان این که ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی داعش را جمع کرد، پهپاد دشمن را زد، نفت کش انگلیسی را گرفتیم و جبهه مقاومت را به اوج توانمندی رساند و توانسته ایم در بسیاری از مناطق اطراف کشور توسعه نفوذ داشته باشیم.

وی افزود: کارهای کشور با مذاکره حل نمی شود بلکه مشکلات ما به ویژه در عرصه بین الملل با اقتدار و تکیه به خون شهدا حل می‌ شود، همچنانکه با اقتدار خودمان توانستیم روسیه و چین را با خود همراه کنیم و همین روزها رزمایش مشترکی را با همراهی این دو کشور داشتیم.

سردار کشکولی عنوان کرد: بعد از انقلاب به مرور زمان انقلابی گری در بین برخی از ما کمتر شده و اضافه شدن ژست اشرافی گری موجب ایجاد مشکلاتی شده است، به همین جهت اگر دولت مردان تنها به فکر مذاکره نبودند امروز این مقدار مشکل نداشتیم./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات