۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۶۳۲۸۷۰
در قم؛

همایش «میثاق با ولایت و تجلیل از بسیجیان مدافع امنیت پایدار» برگزار شد

همایش «میثاق با ولایت و تجلیل از بسیجیان مدافع امنیت پایدار» برگزار شد
همایش «میثاق با ولایت و تجلیل از بسیجیان مدافع امنیت پایدار» با حضور آیت الله خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش «میثاق با ولایت و تجلیل از بسیجیان مدافع امنیت پایدار» امشب با حضور آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سردار گنجعلی در این همایش تأکید کرد: لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) در سال 90 بعد از تحرکات دشمن به ویژه پژاک در مناطقی همچون دهدشت برای آزادسازی مناطق تلاش کردند و در این مسیر شهید هم داده اند.

وی افزود: هنوز خستگی خدمت در شمال غرب تمام نشده بود که از سال 94 تا 97 در دفاع از حرم حاضر شدند و شهیدان عزیزی همچون شهیدان مهدی علیدوست، روشنایی و هاشمی تقدیم حریم ولایت کردند.

سردار گنجعلی اضافه کرد: امروز نیز شاهد حضور انقلابی بسیجیان در شمال غرب در ارتفاعات بلند و برف گیر منطقه پیرانشهر هستیم که به طول 55 کیلومتر حضور دارند و اجازه ورود هیچ عنصری را به داخل کشور نمی دهند.

امام خامنه ای ذخیره خداوند برای انقلاب اسلامی است

همچنین آیت الله خاتمی در این همایش با تأکید بر اینکه دومین رکن پایداری نظام جمهوری اسلامی رهبری و مقام ولایت هستند، تأکید کرد: امروز امام خامنه ای ذخیره خداوند برای انقلاب اسلامی است؛ ایشان فردی مجتهد، جانباز، سیلی خورده قبل از انقلاب، رزمنده دوره های بحرانی جنگ، شجاع، شب زنده دار و قهرمان هستند؛ هر ملت و قومی که در آن رهبری دینی وجود نداشته باشد با ظلم و جور همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وجود رهبر معظم انقلاب برای ملت ایران یک نعمت بزرگ الهی است، خاطرنشان کرد: بوش پسر در خاطرات خود می نویسد چندین بار تا مرز حمله به ایران جلو رفتیم، اما هر بار این سید(امام خامنه ای) نگذاشت و نقشه هایمان را بر هم زد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سومین رکن پایداری نظام جمهوری اسلامی مردم هستند، عنوان کرد: گرانی ها بهانه است تا مردم را از صحنه بیرون کرده و آنها را از مبارزه خسته کنند، اما باید گفت ملت ایران هیچگاه خسته نمی شوند، اما دشمن را خسته خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه پمپاژ نا امیدی از سوی هر کسی باشد بازی در زمین دشمن بوده و با بیان اینکه آمریکا بر مسأله گسترش فساد در جامعه تمرکز کرده است، بیان کرد: تضعیف مبانی اعتقادی، تضعیف ارزش ها، بدحجابی ها، شل حجابی ها و بی حجابی ها، پمپاژ نا امیدی در جامعه، شکستن ابهت رهبری نظام به عنوان ستون خیمه انقلاب اسلامی، گسترش فساد در جامعه و نفوذ در مراکز حساس و تصمیم گیر و تصمیم ساز از جمله راهبردهای دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

مجتبی حاج علی زاده از شاعران آیینی کشور نیز در این همایش به شعر خوانی پرداخت و با سرودن اشعار آیینی، ولادت حضرت زینب کبری(س) را گرامی داشت.

گفتنی است، در پایان این همایش از بسیجیان مدافع امنیت پایدار مأموریت شمال غرب سال 98 با حضور آیت الله خاتمی تجلیل صورت گرفت.

حسین ثالث موید
ارسال نظرات